Cool !!
een regelrechte classic uit "the swinging sixties"!
http://www.waypoint1.aone.net.au/wpa...wp11/girls.gif
Printable View
Cool !!
een regelrechte classic uit "the swinging sixties"!
http://www.waypoint1.aone.net.au/wpa...wp11/girls.gif
Prachtig verhaal, mooi pedaal !
Tja, die Supa Tonebender....veel onbekender dan Muffs en Tonebenders (waar ze tussenin zitten) maar mooie dingen hoor.
Killer looks lad ! :wink:
Pedaal ziet er goed uit, appeltje ook. Wel een smak geld zeg! Ach, als dat het effect is wat je zocht is het het waard :D
Jep, zeker een smak geld, daarom was de twijfel tussen de fuzz van 89 pond en deze van 160 pond nogal groot.
En die fuzz kreeg ik ook pas de laatste dag voorgeschoteld dus daar had ik eerder nog niet over kunnen nadenken. Maargoed, ik heb zeker geen spijt dat ik die heb laten liggen! Het gaat tenslotte om de kwaliteit en niet om de kwantiteit (want eerlijk is eerlijk, ik had voor dit pedaal ook 3 andere (minder) goede kunnen kopen) 8-)
Ok, dit is zo niet cool!
Ik zet gisteren alles aan, speel lekker en wil mn tonebender er bij betrekken. Ik druk het ding in: NIETS...
Geen geluid meer, helemaal niets.
Nadat ik alle bekabeling had nagelopen (die goed zat) was ik zwaar bedroefd. Hoe kan dit nou gebeuren???
Ik bedacht me een ander pedaal waarin ik ooit een batterij had zitten die ook binnen een korte tijd leeg was. Dat kwam omdat ik mijn kabel erin liet zitten en op die manier stroomde er nog altijd stroom door het pedaal en was mn batterij binnen no time leeg.
Ook in deze Colorsound heb ik de kabel er altijd gewoon in gelaten na het spelen. Dus ik dacht, nou, batterij is leeg. Ik maak hem open, zet er een andere batterij in (net nieuw gekocht, dus die was vol), maar nee.
In de bypass hoor ik mijn signaal nu zachter en als ik de switch indruk, valt alles weg.
Ik heb Macari's al gemaild over het incident, maar nog niets terug gehad en ben toch wel erg nieuwsgierig. Ik hoop dat ik hier niet voor niets 250 euro aan heb besteed. Het was mijn droomgeluid! :cry:
Switch kapot? Zit de switch er nog wel stevig in, of lijkt het alsof de boel wat los hangt?
Alles zit er nog stevig en prima in, ik heb hem pas een maandje en sindsdien ligt hij alleen maar op een vloerbedekking op mn kamer (geen optredens etc.)...
Echt superkicke pedaal! Alstublieft, mijn jaloezie... ;) Tonebenders zijn gewoon geweldig. :)
Is die nieuwe batterij misschien ook leeg? Kan me niet voorstellen dat zoiets er na 2 dagen mee kapt. Dan moet het wel een productiefout zijn wat binnen de garantie moet vallen.
Nou, ik kreeg hem iets eerder al (na veel zeuren :wink: ), heb hem misschien 2 weken in gebruik.
Die nieuwe batterij doet het gewoon wel in een ander pedaal, dus is niet leeg...
(en ik heb nog niets van Macari's gehoord...)
Ok, ok, ok!
Het is allemaal wee voor elkaar!
Bleek gewoon een combinatie te zijn van een foute kabel en lege batterij...
Niets ergs dus en ik heb mn sound weer terug: JOEPIE DE POEPIE!! 8-) 8-) :cool: :cool: 8-) 8) :-D :D :cool: :cool: :cool: