Heb je daar misschien wat meer info over? Waar kan ik het kopen en eventueel een ISBN-nummer? Alvast bedanktCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron4ld
Printable View
Heb je daar misschien wat meer info over? Waar kan ik het kopen en eventueel een ISBN-nummer? Alvast bedanktCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ron4ld
'Algemene muziekleer' van T. Willemze
(Spectrum, ISBN 90 274 1817 9) :-D
Ik heb het boek bij Gianotten gekocht. Toen hadden ze hem gewoon op voorraad. :)
en hij kost € 25,25
Groetjes,
Ronald
Thanks ik ga volgende week eens kijken bij mijn lokale boekenboer
Speed Mechanics For Lead Guitar. :-D
Heb em zelf ook, zeker een aanrader.
Hey,
een hele goede site is www.gitaarboeken.com
Een Nederlandstalige site met veel goede boeken. Het zijn Engelse boeken, maar dat zijn wel de beste (de meeste Nederlandse gitaarboeken vind ik niet veel soeps) . Wat ook erg leerzaam is zijn de boeken met CD's (met backing tracks etc.) en DVD's. HEb een klein onderzoekje gedaan en ze zijn goedkoper dan wat ze in de muziekwinkel verkopen. De meeste boeken op deze site vind je geen eens hier in NL :D
Ik hoop dat ik jullie hiermee heb geholpen
ps. bovengenoemd boek ''Speed Mechanics For Lead Guitar'' hebben ze ook.
Ik heb ook 'Total Rock Guitar'; is iets softer, maar wel wat moderner en ook errug goed (de CD is beter opgenomen). :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Even de ervaring aansprekend,
Ik heb De gitaar van ralph denyer al, prima boek met theorie en naslagwerk enzo, maar wat ik een beetje mis zijn oefeningen.
Wat ik eigenlijk wil is een boek met oefeningen van begin tot eind..
De open akkoorden en simpele tokkeldingetjes zijn geen probleem maar ik het het gevoel dat oefeningen toch wel goed voor me zouden zijn.
Ik vind het alleen zonde om nu een boek te kopen wat bij de open akkoorden ophoud er mag ook best wat gevordert spul instaan.
(ok ok misschien niet 1 superboek maar anders een goeie serie boeken)
Even de ervaring aansprekend,
Ik heb De gitaar van ralph denyer al, prima boek met theorie en naslagwerk enzo, maar wat ik een beetje mis zijn oefeningen.
Wat ik eigenlijk wil is een boek met oefeningen van begin tot eind..
De open akkoorden en simpele tokkeldingetjes zijn geen probleem maar ik het het gevoel dat oefeningen toch wel goed voor me zouden zijn.
Ik vind het alleen zonde om nu een boek te kopen wat bij de open akkoorden ophoud er mag ook best wat gevordert spul instaan.
(ok ok misschien niet 1 superboek maar anders een goeie serie boeken)
ik heb op gitaarboeken.com trouwens al gekeken,
maar uit de omschrijvingen haal ik erg slecht hoe die boeken werken en of er veel oefeningen en evt lesschema instaan.
ik wil zeg maar echt een leerboek, stukje blah als het perse nodig is en dan gewoon 5 bladzijden oefeningen die ik daarmee kan doen.
Dus als iemand zo'n boek heeft/weet/ervaring mee heeft...
'N paar dagen terug heb ik zelf Speed Mechanics for Lead Guitar mogen ontvangen (17 euro nogwat bij bol.com) en ik ben er nog niet zo ver in gekomen omdat de oefeningen redelijk saai zijn op zich, maar er staat toch wel veel goed spul in :)
En'n CD'tje erbij waar alle (en het zijn er VEEL) oefeningen op voorgespeeld worden.