bij mijn weten staat er 290 Volt over die buis, dus die wordt volledig benut, en pas wanneer je Factor 2 inschakelt, worden de diodes in gebruik genomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metoshade
Printable View
bij mijn weten staat er 290 Volt over die buis, dus die wordt volledig benut, en pas wanneer je Factor 2 inschakelt, worden de diodes in gebruik genomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metoshade
@ Metoshade:
Ik kan helemaal met je verhaal leven, dat heb je prima verwoordt. Gebruik zelf eigenlijk alleen de overdrivekant, zonder bass-boost, want dat wordt te dik met de rivera die al erg "bruin" staat, met echt heeeel af en toe een keertje de distortionkant erbij, en dan alleen over de Fandango, want de Knucklehead heeft al genoeg ellende aan boord om alle geluiden te maken die ik nodig heb.
Maar alle verhalen ten spijt, wat de een mooi vindt, hoeft de ander niet mooi te vinden. Ik was in de winkel echt erg onder de indruk van de CM Hot-Drive and boost over een Marshall en een fenderversterker, maar thuis aangekomen en reeds afgerekend, loste het kleinood die belofte niet in op de Rivera....