Het is natuurlijk maar mijn smaak, maar ik vind die Bigsby's er altijd zó verleptes lelijk uitzien :|
Voor de rest supermooie bijlen :-D
Printable View
Het is natuurlijk maar mijn smaak, maar ik vind die Bigsby's er altijd zó verleptes lelijk uitzien :|
Voor de rest supermooie bijlen :-D
Prachtige dingen, mooie LP, maar vooral die oranje Gretsch, wow!! Zoiets wil ik ook erg graag, al weet ik dat ik er met de band bijvoorbeeld al weinig mee kan (hardrock die soms neigt naar metal). Maar het lijkt me echt een superplank. Hoever kan je ermee kan scheuren voordat ie echt onhandelbaar wordt qua feedback? Kan je misschien een band oid noemen? Nogmaal, superaxes! Oh ja, en dat pedaalbord van je, is dat een gekochte plank? Want musicstore heeft iets wat er erg op lijkt. Sorry dat ik ff offtopic ga :wink:
Ik denk niet dat het zo verstandig zou zijn als ik daar naartoe zou gaan. Aangezien ik net mijn gasaanvallen enigzins gekoesterd heb.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
Warwick pedalboard, werkt als een tiet :razz:
Haha ok dan, volgens mij zijn het dan die van musicstore, lijkt me idd erg handig :) Kan je der ook een case oid van maken? Of is het puur de ondergrond? ENne, kan je me nog wat vertellen over die 6120?
:o Mooie gitaren; vooral die eerste Gretsch! :o
Het is echt alleen een ondergrond, met stroomvoorziening voor 5x 9V en 1x 12V (ik heb een extra DaisyChain lopen via de TU2) tevens mogelijkheid tot splitsen voor amps met effectloops. Je prikt je gitaar dus echt in het board niet in een pedaal. En de Softbag eromheen volstaat hoor, daar is geen case voor nodig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BLOK182
De Gretsch 6120 kan nog behoorlijk ver, maar luister eens naar Brian Setzer (Straycats) dat is allemaal 6120 werk...
Joe Perry gebruikt ook met grote regelmaat een White Falcon en soms een 6120.
hoe klinkt een gretch met vervorming?
Wooz! :o Die eerste gitaar is echt gaaf joh!
Sounds good, allemaal 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910