De Walvis in Maarssen is zwaar relaxed. Op vrijdagavond. Leuke sfeer, waar iedereen mee doet. Misschien een optie?
Printable View
De Walvis in Maarssen is zwaar relaxed. Op vrijdagavond. Leuke sfeer, waar iedereen mee doet. Misschien een optie?
Merleyn in Nijmegen (als het reizen dus geen probleem is), op dinsdagavond vanaf 22.00u ofzo, http://www.merleyn.nl kun je misschien wel meer vinden.
Wel heel cool altijd, niet zoveel asociale gitaristen en soms echt veel instrumenten.
sessies, heb me er afgelopen vrijdag ook aangewaagd, en ik zette me niet eens voor lul.
Wat heeft het in godsnaam voor nut om anderhalf jaar oude topics naar boven te halen?
Jammen blijft doorgaan hoor Sash, ook in Zoetermeer, je moet echt eens komen spelen, is ook leuk voor de contacten.
Als je een beetje contact kan krijgen met Marcel Singor is dat niet slecht.
Ik denk nl. dat je aardig indruk maakt met jouw spel.
Ja das waar, jammen blijft doorgaan.
Lijkt me best leuk om eens langs te komen in de boerderij, alleen moet m'n pa vaak werken op dinsdagavond (tis toch op dinsdagavond?), maar dat valt wel te regelen.
Ik heb de indruk dat Marcel Singor meer de rock kant opgaat en dingen speelt zoals wat jij toen speelde op de meeting (dat nummer van Neil Young geloof ik?), want daar kan ik dus echt niets mee :smile: Maar als ie daar Little Wing ofzo zou spelen of een lekkere shuffle zou ik het leuk vinden om mee te doen :smile:
Oh ja plekken om te jammen:
-Eerste zondag v/d maand in The Shuffle in Nijmegen
-Eerste vrijdag v/d maand in L'Esprit in Rotterdam
Komende dinsdag is er een thema sessie, Sheryl Crow,
best wel leuk want daar komen altijd zingende damens op af en dan is het op het podium erg gezellig, ik zal je wel op de hoogte houden.
Bij algemene sessies is er altijd wel gelegenheid tot een mooie blues, Marcel speelt rouwens regelmatig Scuttle Buttin van SRV en het verschil is miniem, verder is hij meer rock georienteerd, net als ik.
Heb je een ritme sectie tot je beschikking ? want dan is het ook goed te doen om te spelen, doe je 2 - 3 nummertjes ofzo en daarna zie je wel.
Nijmegen vind ik te ver en op vrijdag oefen ik altijd met de band.Citaat:
Op 2003-02-21 00:18, schreef sash:
Oh ja plekken om te jammen:
-Eerste zondag v/d maand in The Shuffle in Nijmegen
-Eerste vrijdag v/d maand in L'Esprit in Rotterdam
Hoe zijn die sessies in R'dam georganiseerd ?
Sessies in R'dam zijn leuke sessies. Niet echt super ofzo, maar dat zijn die in Nijmegen ook niet.
Hou me zeker maar eens op de hoogte over de sessies in de boerderij, want ik wil er zeker eens langskomen.