http://www.satchrome.pwp.blueyonder.co.uk/photo's/Silver.gif
Wat voor type Ibanez is dit (JS10 Chrome Boy?)
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hitpoint op 2001-09-25 12:40 ]</font>
Printable View
http://www.satchrome.pwp.blueyonder.co.uk/photo's/Silver.gif
Wat voor type Ibanez is dit (JS10 Chrome Boy?)
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hitpoint op 2001-09-25 12:40 ]</font>
Dat is de JS10th.
Een 1000 met chrome body !
Hee mensen, de RG 550 van Ibanez is ongeveer even duur en volgens mij kun je daar zelfs meer mee door de single coil die je er bij krijgt (tussen de humbuckers, dus H-S-H). En heeft nog een duurdere brug ook. Waarom dan toch een S100? Heb de S100 overigens nog nooit gehoord, hoe is het geluid t.o.v. de RG-serie? Iets lichter misschien?
Greetz, Marijn
Incubus rules!;-)
Probeer ze allebij een keer en oordeel zelf.
Da's sowieso een wet van Meden en Perzen, nietwaar?
Wat kost deze JS100 nieuw?Citaat:
Op 2001-09-03 22:22, schreef Casey:
Ik heb zelf pas een JS100 gekocht.
Prima gitaar en het geluid is beter dan ik had verwacht zonder de duurdere Di Marzio's uit de JS 1000.
Upgraden kan je altijd nog.
Die Floyd Lo trsII valt me trouwens ook mee na sommige negatieve berichten die ik heb gehoord.
Hij blijft prima gestemd wat je ook doet.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Casey op 2001-09-03 22:23 ]</font>
mvg,
V.Vega
1699 bij feedback.
kan je DiMarzio pick ups er ook gemakkelijk zelf in zetten??Citaat:
Op 2001-09-03 19:44, schreef Stratopeek:
op zich hele leuke gitaar, alleen twee minpuntjes: de elementen zijn van ibanez zelf, de duurdere versies hebben elementen van dimarzio, echt veel beter. De tweede is de brug, er zit een lo-trsII op, opzich is daar niks mis mee maar als je eenmaal van een lo pro edge hebt geproeft wil je niet meer anders!!!!
[quote]
op zich hele leuke gitaar, alleen twee minpuntjes: de elementen zijn van ibanez zelf, de duurdere versies hebben elementen van dimarzio, echt veel beter. De tweede is de brug, er zit een lo-trsII op, opzich is daar niks mis mee maar als je eenmaal van een lo pro edge hebt geproeft wil je niet meer anders!!!!
kan je DiMarzio pick ups er ook gemakkelijk zelf in zetten??
[quote]
kan je DiMarzio pick ups er ook gemakkelijk zelf in zetten??