Ziet er gaaf uit dude, zo'n tentopje :wink:
Printable View
Ziet er gaaf uit dude, zo'n tentopje :wink:
dat kiertje kan je anders opvulle met een abalone strip? zoals op de santana prs?
Ik zat net hetzelfde te denken, zou zeer cool zijn IMHO!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iam
net mijn idee zou vet staan maar dan moet je het wel doortrekken tussen de elementen...
Tja, maar een abalone strip zou de makkelijke weg zijn :wink: Ik zie wel hoe ik het cosmetisch kan oplossen in eerste instantie, alle randen enzo moeten ook nog een keer mooi afgeschuurd worden. Als ik het goed doe en het overeenkomt met de binding ben ik wel redelijk happy 8-)
Misschien ga ik hem nog wel een andere kleur geven, maar dat zal dan waarschijnlijk pas in de zomer gebeuren (ik heb echt te bloody weinig tijd :evil: )
tof :)
vet stoer man! Ik wil ook een gitaar met maple top alleen dan een ES335 :razz: Maar echt hij is super stoer :-D :-D :-D
zit die witte binding er nog steeds aan, anders kun je die misschien wel doortrekken, ipv zo'n abalone streepje. En dan de top donkergroen/ donkerblauw, zodat de binding, de hardware en de slagplaat mooi afsteken tegen de donkere kleur, maar dat is slechts wat ik mooi vindt, heel donker gecombineerd met heel licht/ goud :razz: .
dat topje ziet er best goed uit! Nu nog een mooi blauw of groen kleurtje over.
btw ik zie dat je die (te) witte pickup covers er maar weer hebt afgehaald? :razz:
hey, waar heb je dat maple fineer op de kop getikt?