Tsja. Ik vid dat voor één voortrapbuisje behoorlijk veel geld. Zeker daar ze amper slijten en dus enorm lang mee gaan.
Printable View
Tsja. Ik vid dat voor één voortrapbuisje behoorlijk veel geld. Zeker daar ze amper slijten en dus enorm lang mee gaan.
Dan vraag ik me toch af wat jij voor een voortrap buis neer legt, een 12AX7 zit ongeveer in dezelfde prijsklasse namelijk.
Lui,
Die EF86 is ongeveer net zo duur als een triode. Derhalve als blijkt dat de huidige verrot is, dan koop ik wel een nieuwe of een 2e handbij de legerdump en draaien met die handel. In ieder geval niet de moeite waard van de discussie. De reacties uit de 18-watt forum vindt ik echter veelbelovend. Daarnaast het wordt toch eerst een prototype. Is het niks dan slopen ik hem er gewoon uit. Dan kan ik altijd de voet opening gebruiken voor iets extra's.
Ik denk dat ik maar eens een schema maak en deze aanbied ter (be/ver)oordeling.
Nico
Goed plan. Ik ben beniewd.
Waar vind ik da 18-watt forum?
Dirk Hendrik
Op groups.yahoo.com en dan effe zoeken voor 18 watt. Je kan vervolgens mail laten opsturen en dan raakt je postkantoor vanzelf vol.
Nico
Ik ben ook wel geintresseerd. heheh. Misschien kunnen we ideeen ruilen?
hier vind je mijn project:
http://members.tripodnet.nl/aadplagiaat/index.html
Sorry Add maar er staan nog steeds alleen een paar tekeningen. Ik wacht op schema's en foto's
Anders ik wel