veneer? Fineer in het Nederlands...
Printable View
veneer? Fineer in het Nederlands...
Ik gebruik ook maple, stopatail en pickup-covers, waarom vertaal je die dingen niet :razz:
hij is wel mooier geworden, maar persoonlijk vind ik goude hardware niet zo mooi, maargoed...
inderdaad die pucovers eraf en dan misschien geen covers of andere kleur (weer goud zou misschien te goud worden aangezien ik het volgende ook nog wil voorstellen).
zou je die volume/tone/switch knoppen niet om kunnen wisselen met wat gouden knopjes? dat lijkt mij een kleine, simpele aanpassing met toch een mooi totaal resultaat.
eh, hoe klinkt en speeltie?
Goed idee, want ik vind em met "fineer" (raar woord) veel mooier dan met die doorzichtige "kijk, dit zijn 3 stukken hout" olie afwerking. Hoewel de iets lichtere kleur wel mooier is. (imo natuurlijk)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Waar ik nou zo retenieuwsgierig nar ben is hoe je die hardtail erop hebt gezet. Want is het nou in feite niets anders dan een tremolo zonder pookbevestiging? Of ??
Foto van de achterkant svp. :D
Maar mooi gedaan, hoewel ik er zelf niet zo gauw een laag fineer op zou lijmen maar dat is een kwestie van smaak. Ik zou er ook een heel andere slagplaat op doen want ik vind dat parelmoer spul echt niet mooi. :wink:
Okee ik zal wel weer de forumlul spelen (wat nou spelen je bent het ja) maar vind je het zelf nu echt mooier. Ik zag net een post over iemand die het had over prutsen aan gitaren en dacht WAT EEN LUL maar helaas hij had toch wel een beetje gelijk.
Sorry hoor maar het ziet er erg goedkoop uit.
Nou nog maar is proberen.
Ik zal wel weer de forumlul spelen. Sorry Anders maar ik vind het 3 keer niks het origineel is mooier. Het hout wat er onder vandaan kwam is gewoon niet mooi, een boomstronk is ook hout maar ziet er ook niet uit als gitaar.
Het geheel komt erg goedkoop over.
Ik las net een post over iemand die het had over prutsen aan gitaren en dacht wat een lul maar hij lijkt toch wel wat gelik te hebben.
ach wat doen mensen toch leuke dingen met hun "wegwerp gitaren"
:-D
is mooi geworden man! alleen jammer van de pickup kapjes.
Ziet er gaaf uit!