Serieus, wat moet ik anders doen?
Onzin toch om iets opnieuw te beginnen.
Printable View
Serieus, wat moet ik anders doen?
Onzin toch om iets opnieuw te beginnen.
nee je moet eerst een nieuw topic beginnen met de titel "queens of the stone age", om vervolgens een opmerking te krijgen dat je in godsnaam de zoekfunctie moet gebruiken omdat dit topic al bestaat, en vervolgens word je topic gesloten en moet je alsnog hier terecht met je bericht, snap dat dan!
nee inderdaad, die opmerking van Squier4ever is goed overdacht:D
maar okee, Queens of the Stone Age, ik vind ze over het algemeen wel vet, en live zijn ze zeker goed. Heb ze 1 keer gezien (pinkpop 2008 ), en natuurlijk kon Josh Homme het niet laten een paar opmerkingen te maken, deze keer over de security omdat hij het maar niks vond dat er een crowdsurfverbod was. Ik miste Nick Olivieri wel, ik wist namelijk helemaal niet dat ze een andere bassist hadden.
maar okee, toffe band, maar ik vind lang niet alle nummers de moeite waard.
Een van m'n favoriete bands!
"You think I ain't worth a Dollar" is de ultime iPod song... (kenners weten wel waarom :D)
Slaat inderdaad echt helemaal nergens op die 'standaard-bash' die een persoon krijgt als hij een oud topic omhoog schopt. Maakt niet uit of je nou wat zinnigs hebt te melden of niet. Maw: sommige leden moeten even normaal.
Anyway, ik ben 'pas sinds een jaar' QotSA ongelooflijk gaan waarderen. Laatste album vind ik niet zo, staan een paar nummers op waar ik helemaal niks mee kan (je kunt er niet op headbangen, niet op dansen, niet rustig naar luisteren, helemaal niks).
En met de ontdekking van de Queens kom je natuurlijk ook langzaam maar zeker achter Desert Sessions en daarna achter Kyuss en daarna achter al die bands waar John Garcia nog in heeft gezeten (of nog zit) etc. Conclusie: toffe band. :)
Queens of the stone age vind ik een van de beste bands van dit moment, vette riffs, met vaak hele catchy zang partijen erover heen. er zijn maar weinig bands die album na album kunnen blijven knallen en ook nog eens super orgineel en vernieuwend zijn. ik vind van hun debuut QOTSA tot hun laatste Era Vulgaris allemaal geweldig. ze hebben tegenwoordig trouwens ook een best goede line-up, behalve (sorry dat ik t zeg) de bassist, ik vind m wel goed, alleen ik vind m niet echt bij de band passen. de beste qotsa line-up ooit was naar mijn mening josh, troy, nick en joey.
kijk even op youtube voor beelden van de 'Rated R' tijd. Dit was nog voor de hype met grohl. De drummer die nu bij eagles of death metal zit was toen bij queens, samen met Brandon McNichol. Queens 99/2001 is mijn favo periode, albums na SFTD zijn te doen, maar t word nooit meer zoals vroegah
leukste optredens vind ik juist met grolh en olivieri
kijk dit maar es...
http://www.youtube.com/watch?v=sEZ53mwAiaU
Zeker een hele behoorlijke vervanger :)
Vette band, nu 4 keer live gezien. Akoustisch concert in Desmet in Adam, Paradiso op diezelfde avond, HMH en in Groningen afgelopen zomer.
Hele gave band, en check ook maar ff die link hieronder
zwaar gave band! Echt heel tof! Heb ze ook op pinkpop gezien en heb echt genoten!