Daar heb je helemaal gelijk in. We moesten nog een bandnaam hebben en toevallig hadden we sepultura opstaan. Ja en toen werdt er Laboratory Sickness gebrult. Toen dachten wij: ok dat is het. Dus dat is het ontstaan van onze naam.
Printable View
Daar heb je helemaal gelijk in. We moesten nog een bandnaam hebben en toevallig hadden we sepultura opstaan. Ja en toen werdt er Laboratory Sickness gebrult. Toen dachten wij: ok dat is het. Dus dat is het ontstaan van onze naam.
He Ditmar laat even horen wat er van gekomen is, als je meer weet.
Greets Bonecollector
kan iemand me vertellen wat er goed is aan metal? niet onaardig bedoeld hoor.
kan iemand me vertellen wat er goed is aan metal? niet onaardig bedoeld hoor.
Waarom moet iemand dat je duidelijk maken. Heb je zelf geen mening dan. Je vind metal goed als je metal goed vindt. Het was geen onaardige vraag hoor, eerder stom.(sorry)
Je moet niet aan iemand vragen of het goed is. Dat moet je zelf ondervinden.
Metal is lekker zwaar gitaar, met lekker veel aggressie en de meeste metalgitaristen doen vaak iets wat tegenwoordig niet meer zo veel gedaan wordt: SOLO'S!
Een hele goede metal stemming is drop D, daar haal je hele lekkere powerakkoordenn uit. Een groot deel van de "nieuwe" Amerikaanse bands (staind, disturbed) speelt veel in Drop D.
Valt Grunge ook onder metal? Ik vindt hier en daar van wel, het is "Tolerante" metal, metal+pop+Punk+rock.
metal is wel een beetje dood
maar dat hebben ze aanzich zelf te danken iederen wou of metallica of slayer zijn.
veder die black metal dat is ook niks nieuws dat bestond al toen ik 11 a 12 jaar oud was alleen toen was het aardig en nu is het shit.
ik vind en aantal bands nog steeds wel goed(voornamelijk met de goeie gitaristen) maar voor de rest doe ik niks meer mee.
Ik heb een "metal hammer" demo cd van de 12 meest belovende Engelse metal bands, allemaal hetzelfde!
Gitaar: Nurgnurg
Zang: Blofkofnorgsof#@%$&^(&^*%^#%@!!!!
Soms beginnen ze met wat strijkertjes of arpeggios.
deprimerend.
Ik vindt dat Metallica goede zang partijen heeft, geen onverstaanbaar geschreeuw.
Sparen voor een 7-snarige dus!!!!!!Citaat:
Op 2001-09-06 17:30, schreef bonecollector:
Tja wij zelf staan in D. En dat doen wij omdat wij dat gewoon vet vinden klinken.
Vooral met palmmute's gaat het beuken. Dat is wat wij persoonlijk gaaf vinden. Er zijn ook bands die in B gestemd staan. Of standaard E en die knallen ook. Het is gewoon waar de band tevreden mee is.
En? is het wat geworden? Zo ja, waar spelen jullie en hebben ze nog een Bassist nodig? Ik bijvoorbeeld zoek nog een band!!!!Citaat:
Op 2001-09-17 13:59, schreef Ditmar:
Ik ga vanavond auditie doen voor een gothic/progmetal band......dus misschien speel ik na vanavond in een metalband