-
HAHAHA als er iemadn serieus geintereseerd is in de E'lite mail me effe want ik sta nu erg openom dat ding binnen kosrte termijn te dumpen!
hij is super maar ik wil die V AHHAHAH, ik heb een trade voorstel van die gast in de US maar ik spaar me graag de verzendkosten uit!
Ik heb ook nog een 1981 Blueburst Z met Floyd en duncans als iemand geintereseerd is!
AARGGHHH ik heb GAS!
-
'Rare jongens, die gitaristen.'
-
hmm,
zal ik ook eens gaan beginnen met een DEAN ??
Ik weet nog steeds niet of ik die Elite nou mooi vind of niet :???: Ik vind de finish i.i.g wel geweldig !!
(ruilen tegen een Jackson Kelly KE3 of een Destroyer ???)
-
Man hou op...heb net een mail gehad dat de trade met mijn E'lite niet doorgaat, ik vrees dat ik het wel kan vergeten als ik hem niet snel verkoop,of mijn Peavey XXX amp.....
nou ja, je kan niet alles hebben in het leven!
Sorry man, ik zal de E'lite niet ruilen voor iets anders moet keiharde pegels hebben voor de V!
-
ben je lid geworden van de nocki-club of zo?
-
-
Ik hoop niet dat 't lukt, want je sig is nu al zo irritant lang :razz:
-
Thanx!!!
HAHAHA, ik heb er een hard hoofd in, maar wei weet weet ik ergens geld los te rukken........
-
man, wat moet je met al die deans? (ik hoef niet te vertellen dat ik wederom deze dean ook weer behoorlijk lelijk vind).
sterkte met dat gas van je en ik hoop dat je er niet in stikt ;)
harrald
edit: tering, ik hoor nu tot de club "mensen zonder leven" :-( 1000 posts :(
-
Tja wat moet jij met al die Ibanezzen.......precies hetzelfde verhaal natuurlijk! :wink: