Ligt er dus aan wat je wilt doen.
Ik vind een computer op een pedalboard bijvoorbeeld onhandig.
Printable View
Jij zegt ‘zo te zien’: wat zie je dan, waaruit je kunt opmaken dat de Compadre niet met een up/down schakelaar overweg kan?
Ik denk, de kosten in aanmerking nemend, dat - áls ik het ding koop - hem maar gewoon handmatig instel. Lijkt me nu eigenlijk het meest voor de hand liggend.
Ik vond alleen algemene informatie waar ik in dit kader niet zoveel mee kan. Wel hoe je (midi)keyboards en zo aansluit, maar toevallig wist ik dát dan weer wel....
Maar goed: voorlopig weet ik genoeg. Dank voor de uitleg en het meedenken.
Omdat in de handleiding niet staat dat het kan, Ik heb "eenvoudige up/down schakelaar" wel vertaald naar zo'n passief doosje waar simpelweg twee schakelaars in zit en verder niets.
Er zijn ook kleine midi footcontrollers. De genoemde midi mouse, of de one control gecko, om eens wat te noemen.
Maar Erik heeft een punt, als het geen footcontroller hoeft te zijn, en het mag via de computer, dan kun je met een kabel en een stuk software een eind komen voor weinig geld.
Dat klinkt heel logisch. Thanks.
Heb je toevallig een versterker met midi? Want dan lijkt de functie van een pedaal met midi me het best tot z'n recht komen.