Thanks voor je feedback!
Printable View
Thanks voor je feedback!
Jezus vent ben je er nog mee bezig. Voor de duidelijkheid arrogant stuk vreten dat je er bent. Ik heb nooit beweerd dat BB King een betere gitarist is dan Bonamassa. Volgens jou heb ik een beperkt muzikaal gehoor maar ik begin mij af te vragen of de muzikale armoede niet bij jou zit als je muziek beoordeeld op technisch kunnen.
[QUOTE=benwave;3565906]Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..
Eigenlijk vind ik het slecht van mezelf dat ik nu toch hap, maar ik heb even een oud filmpje geüpload (naar mijn idee op de noemer zinloos gepiel). Daar door krijg je wel een beeld van wat jij suggeerd wat ik zogenaamd zeg
https://www.youtube.com/watch?v=LzIpnSI5ckw
Maar wat ik bedoelde is dat mijn persoonlijke voorkeur uit gaat naar goede melodien, ik zeg niet dat ik die maak, ik vind dat persoonlijk erg boeit. Daarnaast zei ik ook dat ik technische muziek erg vet vind (staat er letterlijk), veel naar Stevie Vai ect. geluisterd vroeger, maar tegenwoordig kan ik er niet lang meer naar luisteren.
[QUOTE=benwave;3565906]Ai, Ai, Ai, Wat vind ik dat toch altijd fout dit soort dingen.
Eigenlijk zeg je nu dat je veel beter kan spelen dan wat je nu laat horen , maar je doet het niet omdat je bezig ben met ander dingen zoals een mooie zuivere toon een bend of wat dan ook..
Ai, ai, ai, nu hoor ik je niet over het filmpje
Maakt niet uit hoor, ook niet trouwens dat je je ongezouten mening geeft. Ik snap alleen niet altijd dat gebekvecht ook die fora, iedereen heeft de zelfde hobby/passie, maar waar er kans is worden mensen "afgestraft"
Ik proef vaak een bepaalde ondertoon die ik niet snap
Dit weerhoud mij persoonlijk niet om te posten, maar ik gok dat dat bij andere wel een drempel zou kunnen zijn
Ook hier laat je weer zien dit je niet tegen kritiek kan, en je denk te weten hoe andere forum leden denken en voelen.
Omdat jij kritiek krijgt op een liedje durft een ander niet meer te plaatsen. Dat zegt alles over jezelf en niets over een ander
En wil je commentaar op je tweede filmpje ?? Kan hoor,.. ik zou zeggen een drama , niet om aan te horen en heeft helemaal niets met Steve Vai te maken , die je voor het gemak er maar even erbij sleept. Als dat is wat je uit de muziek van Vai gehaald hebt, zou ik er nog maar eens een keer naar luisteren
Ik vind het een sympathiek stukkie muziek.
E klank vind ik prettig, ook al een pluspunt.
Ik vind al dat gesoleer een beetje overrated.
Maar daar nog bovenop: niet ieder stuk muziek hoeft me uit mijn sloffen te blazen. Als dit soort muziek maken je veel plezier geeft, ga er dan vooral mee door.
Leuk dat je het hebt gepost.
Vriendelijke groet, Gus
Mooi nummer. Naar productie vind ik het altijd zelf heel moeilijk te kiezen om de solo er vet bovenop te leggen of toch meer te integreren in het nummer met kans dat het te diep zit. Hier zit het er voor mij net iets teveel bovenop. Maar dat is persoonlijk uiteraard.