Maar je kan de gitaar toch niet bespelen en voelen of het DE gitaar is voor jou met een kop breuk?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Maar je kan de gitaar toch niet bespelen en voelen of het DE gitaar is voor jou met een kop breuk?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
"bij openmaken van de koffer bleek de headstock gebroken"
En de koffer is nog heel?
Ja maar er zat een kartonnen doos omheen en wanneer de afhandelaars van UPS met zo'n doos hebben gesmeten (zoals men niet zelden doet) dan kan dat wel degelijk een klap opleveren die tot een breuk leidt; bij een whiplash heb je ook wel degelijk letsel, ook al zie je dat misschien niet aan het hoofd.
Terugsturen (als het kan). De huidige waarde van zo’n gitaar (ik heb er zelf ook één) ligt rond de 1700-1800 euro. 2500 is een lachertje. Je ziet die prijzen op Reverb.com steeds meer voorbij komen. Die bij Faber was waarschijnlijk een LS100 of LS120. Ze zijn trouwens wel gebaat bij een nieuw setje pickups en potmeters, de originele zijn oké maar tegenwoordig maken ze betere.
Over die Duncans kan ik niks zeggen maar vanaf LS 100 zijn het Dimarzio Paf's en dat is misschien geen instant Kossoff maar dat bluesy Snowy White/Gelling soundje zou ik persoonlijk niet willen inruilen voor iets anders.
Heb ik iets gemist een Tokai voor 2500 euro? en dan ook nog een nieuw setje pickups en potmeters erop moeten leggen (volgens E-J)? :???:
Terug sturen zou ik zeggen!
Ik neem aan dat de verkopende partij vervoeder gekozen en deze incl verzekering betaald heeft en daar zal dan ook mee gecommuniceerd worden (neem ik aan).
Als ik als koper geen enkele bemoeienis met inpak & vervoer heb gehad kan ik ook nergens verantwoordelijk voor worden gehouden.
Afgezien daarvan, als ik iets via internet koop heb ik wettelijk het recht om mijn aankoop terug te sturen.
Man, dit zuigt. Ik heb mijn early 90s Love Rock destijds nieuw gekocht, ligt veilig in de koffer. Ik heb de laatste tijd 5 gitaren verkocht, gewoon langskomen, testen en contant betalen. Is ook wel gezellig. Ik verstuur geen gitaren.