Amp inruilen voor een amp met ingebouwde reverb ?
Iets fender achtigs ofzo ?
Printable View
Amp inruilen voor een amp met ingebouwde reverb ?
Iets fender achtigs ofzo ?
Wat verdien je met een krantenwijk?
EHX heeft de canyon reverb/delay, MXR heeft een carbon copy en aparte reverb (Samen ook 200-300 euro trouwens), heb zelf een matthews astronomer, maar die is wel weer 200+
Denk dat je het beste uit kwam met een hall of fame van TC-E of een EHX Canyon.
Keeley Caverns is ook erg mooi maar weer wat duurder.
Ja graag gedaan, als nog wat wil weten over die Hall of Fame dan vraag maar raak ;-)
Staar je trouwens niet te veel blind op online demo's, zo'n delay of reverb klinkt al gauw veel ruimtelijker als die na opname even lekker breed stereo gemixt wordt. Echt lastig te beoordelen.
Die Carl Martin heb ik nooit in het echt gehoord, maar volgens mij maken die mensen daar geen rommel dus dat zal wel goed zitten ook. Lijkt me dat je daar een heel eind mee moet kunnen komen.
Ja, viel mij ook ook al op, terwijl in andere demo’s juist vol met (zware) vervorming werd gespeeld waardoor iedere nuance verdween, en het effect volstrekt onduidelijk was.
Ik vermoed het ook, temeer in de demo heel droog en clean wordt gespeeld en je de effecten - denk ik - veel beter kunt beoordelen.
Maar ik kan inmiddels geen delay en/of reverb meer horen...:soinnocent:
Ik denk dat ik ondertussen weet wat het gaat worden; nog even laten bezinken.
Als ik 500 eu mocht stukslaan aan een reverb zou het de UA Golden Reverberator worden (voor eu 399).
Waar komt die €500 ineens vandaan? Dat is wel echt een serieus bedrag, volgens mij was Fobo daar niet naar op zoek.