Eh...ik ben geen bezwaar tegengekomen, in tegendeel...
Printable View
Klopt hoor, je hebt me best een compliment gegeven.
Ik doelde op het bezwaar dat de tekst moeilijk is te volgen.
Maar OK, kennelijk til je daar minder zwaar aan dan ik vermoedde.
Fijn.
Vriendelijke groet, Gus
Ok.....
En wat stel jij daarvoor in de plaats? 6 lettergrepen graag. Dit in verband met het olleke bolleke patroon.
En omdat ik je heel graag de gelegenheid geef iets positiefs bij te dragen.
Het gekke is, dat ik ervan overtuigd ben dat je barst van de kennis en een hele leuke en waardevolle bijdrage zou kunnen zijn op een forum als dit.
Hoor graag.
Vriendelijke groet, Gus
Hoi hoi
Zeg maar dat GN een ingedutte zooi middelbare mannen is.
Vegan/vegetarische burger mag gewoon burger heten.
Zegt Brussel.
Lekker vlot hè?
Dus ook vegetarische worst, kroketten etc etc etc.
Ik vond en vind dat er in kogelbiefstuk ook echte kogels moeten zitten, maar dat verzet staak ik.
Leve dat de boerenlobby niet meer uitmaakt wat ik wel of niet eet.
En nee, het logische is natuurlijk dat ik ook niet bepaal wat jij eet.
En (borstgeroffel en hoezee geroep) GN liep drie en een halfjaar voorde muziek uit.
Laat de trompetten schallen en steekt de vlaggen uit!
Een vriendingetje wenste mij een blessed weekend. Ik wuif wat van die bijzonder mooie wensen jullie kant op.
Vriendelijke groet, Gus
Een grote glimlach.
Ook nog Franse Zuchtmeisjes erachteraan geluisterd.
Ergens zou ik willen dat ik die losheid een beetje zou hebben - in ieder geval bij sommige nummers.
Maar gelukkig en ik citeer uit de losse pols: 'zijn er verschillen in de bijdragen hier'.
Ik vind het leuk.
Hoi hoi
Waar ik nu zit, is het een beetje hoog gegrepen om constant internet te verwachten.
Vandaar dat ik nu pas deze leuke post lees.
En dus dank daarvoor.
Misschien dat ik je mag lastigvallen met ongevraagd advies?
Ik denk dat je bekend bent met ‘The runner’s high’.
Renners, fietsers etc ervaren een ‘high’ als ze lekker met hun sport bezig zijn. Dat effect lijken mensen uit de muziek veel minder meer bezig te zijn, terwijl wij natuurlijk ook onze eigen happy hormoontjes aan kunnen maken.
Vandaar dat ik iedere dag met muziek of teksten bezig ben. Mijn hersenen snappen dat systeem en zetten de poorten wijd open voor mijn hormoontjes.
Het leuke is dat dat vooral ook de oorzaak is van dat losse, ook op minder voor de hand liggende dingen ingaan. En je verliest je angst voor minder goede liedjes. Als ik vandaag iets schrijf dat minder goed uitvalt, dan ga ik morgen gewoon weer iets maken dat mogelijk wèl goed uitpakt.
Maar voorlopig ben ik ook heel blij met je bezoek aan Lamsorensalade en Franse zuchtmeisjes.
Heel leuk!
Vriendelijke groet, Gus
Ha Gus,
Ja je sprak eerder over je hoge productie en je filosfie daarbij. En ik heb geprobeerd je adviezen en inspiratie te vertalen naar mijn eigen praktijk. Dat resulteert erin dat ik nu een nummer af heb dat ik pas in dit jaar ben gestart. Dat is voor mij enorm productief.
Of het ook resulteert in die losheid is vraag twee, maar die zal ik pas in time kunnen beantwoorden. De kortere productietijd is ook resultaat van een wat eenvoudiger aanpak. Althans, ik heb er niet zoveel partijtjes, harmonietjes, dubbellingen met andere instrumenten inzitten als bij andere nummers. Ietsjes strip down. Ook hiervan zal ik pas over een tijdje gaan zien of die aanpak blijvend is.
En ten slotte, ja ik ben ook veel met muziek bezig, en vaak op hetzelfde tijdstip van de dag (van en naar werk, in de trein). Dat is gewoon obsessie en zal dus ook wel runners high zijn.
Nogmaals, bedankt voor de inspiratie.
Jij bedankt dat je het sportief oppakt.
Het vermanende wijsvingertje ligt altijd een beetje op de loer. Het was dan ook alleen positief bedoeld.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Keep on keepin’ on (C. Mayfield). Zegt hij het? Dan is het goed.
Vriendelijke groet, Gus