Vind je repeats niet te dun klinken, met te veel hoog?
In de Nux zitten toch geen toneprints? dat is bij de TC...
Printable View
Ik heb er even op gelet. Dat is idd wel het geval maar mij stoort het niet.
Met de editor kun je dit softwarematig bijstellen. In de editor kun je ook de delays eq-en maar ik heb hem nog niet aan de PC gehangen (juist omdat er maar 1 opslagplek voor een preset is.)
Klopt, maar die NuX heeft 1 Tonelock (middenstand van de microschakelaar).
Daar kun je 1 preset in opslaan. Dus je kunt met de editor 1 preset helemaal naar je eigen voorkeur bewerken en opslaan in de Tonelock slot.
Ik zou wel een deluxe versie van deze deluxe versie willen zien (een deluxe deluxe versie, dus), met stereo ins, aparte voetschakelaar en regelaars voor de reverb, EQ en iets meer preset slots. Dat lijkt me erg tof.
Anyway. Ik heb nu mijn Boss RV-6 van mijn bordje gegooid (goede modulated reverb maar een spring reverb om te janken) en mijn oude vertrouwde Zoom MS-70 CDR weer terug geplaatst. Dus voor reverb, delay en modulatie heb ik nu nog maar twee pedaaltje: de MS-70 CDR en deze NuX Tape echo deluxe (en soms aangevuld met mijn Source Audio Vertigo als ik een echt mooie tremolo wil). Met deze twee pedaaltje haal ik echt een toffe surfsound uit een doosje. Als ik met een looper het James Bond Theme inspeel heb ik een smile van oor tot oor.