Ja wat ik zei, 011 product code.
Printable View
Ja wat ik zei, 011 product code.
En dat is alleen assemblage dus? Grootkans dat het nog steeds door een Mexicaan in elkaar wordt geknutseld is dan. :D
Nee, dat is Corona. Voor assemblage ken ik geen code als die er al is.
Ik dacht ook eerst een maandagmorgend model te hebben van tele maar dit 2 maal? Plus een goeie maat van me had ook de zwarte tele en had dezelfdz problemen... Van miserie verkocht
De strat is wel een hele verbetering vergeleken met de tele.
Eigenlijk is het zeer jammer want een tele is mijn favoriete bodystyle
Ik heb momenteel nog drie Mexicanen (Lacquer Jazzmaster, '72 r.i. Thinline en CP50 Strat) en allen zijn erg goed afgewerkt. Zijn natuurlijk wel uit het hogere FenderMex segment. Maar ik heb ook een Cabronita uit Mexico gehad van €500 en daar was ook niets op aan te merken.
Ik heb deze post niet gemaakt om mexicaanse fenders af te kraken ofzo.
Ik vroeg me dit gewoon af omdat het zo'n groot verschil was. Het zou raar zijn als het enkel bij de jim root lijn is...
En voor de mex tele van hem betaalde je bijna 1300 euro was niet weinig is
Nu zoals hier verteld werd dat op de hardware een groot verschil zit,
Bij de usa en mexicaan zit alles hetzelfde op.
Zelfde brug, zelfde tuners, zelfde pickups...
Doe mij de Aziatische fenders maar, stukken netter en beter.:stop:
at TS: haal je nu zwaar mahonie aan als een plus? kenmerk van goede vintage en high end gitaren is juist zo licht mogelijk mahonie. Is ook veel lastiger te vinden
als ik mahony las dacht ik altijd aan zwaar(vroeger veel gibsons enzo gehad)
Nu bij die tele vond ik het net klinken of die hol was vanbinnen.
Dat heb ik bij de strat niet. En ik vind een zware gitaar veel fijner dan een licht ding rond mijn nek. (Over een jaar of 10 gaat dit waarschijnlijk veranderen ;) )