Oorspronkelijk geplaatst door
Da Vinci
Solide heeft inderdaad meerdere interpretaties waaronder 'dicht' alsin het tegenovergestelde van hol. Maargoed, noem het dan massief. Ook goed. En of ik het verschil wel of niet hoor doet helemaal niet ter zaken. Het gaat erom dat hij verkeerde informatie geef door te zeggen dat het "uit één plank" ofwel "1-piece" is.
Ook is feedback iets heel anders dan dat het geluid van je pups wordt opgepikt door een microfoon.
Waar ik benieuwd naar ben; waarom heb je er zo'n moeite mee als hij iets fout zegt? Eerst ga je de aanval in tegen alle "clevere gitaarnerds die au fond vaak niet weten waarover ze anoniem lullen op een forum", en geef je ook maar meteen even aan dat het niet uitmaakt omdat hij het tegen beginners heeft en nu is de woordkeuze voor 1-piece wel fout is maar lijkt het je niet uit te maken omdat je het verschil niet hoort. Alsof dat ook maar ene reet uitmaakt. Al heeft hij die hele strat zelf gebouwd met z'n ogen dicht en handen op z'n rug gebonden, als hij beweert dat dat kreng rood is (dat verschil hoor je ook niet) klopt het gewoon niet wat hij zegt. Dan kan je wel boos worden op mij omdat ik de gene ben die het aanhaalt, maar wat kan ik er aan doen?