-
Je bedoeld deze toch?
http://i15.photobucket.com/albums/a3...psc05e16fd.jpg
Een aangename verbetering tov de Jensen die in de Deluxe zat.
Fijne speakert!
-
Yep! Dat is de speaker. Persoonlijk kan ik erg slecht met Jensen speakers overweg. De Jensen speakers meerdere soorten Koch kabinetjes konden mij niet bekoren.
-
De laatste keer dat ik echt onder de indruk was van een speaker was het de G12H Creamback. Die heeft wat extra presence geloof ik, op een goeie rock 'n' roll manier. Maar goed, ik ben dan ook een G12H fan over het algemeen.
-
Ja de G12H (heritage en anniversery model) hebben idd meer hoog. Persoonlijk voor mij iets teveel, maar diegene die mijn versterker heeft gebouwd is een zeer groot fan van alle G12H modellen. In de 1960HW van Marshall zitten ook stock G12H speakers.
-
Mitch, ik ben op zoek naar 1 speaker voor mijn nieuwe Vox ac30HW. Is die G12M-65 Creamback iets wat je zou aanraden dan?
-
Ik heb de Creamback G12M-65, Creamback G12H-75 en Alnico Gold getest in dezelfde 1x12" cab met mijn Valvetech Hayseed 30 top en ik zou de Creamback G12H-75 aanraden omdat die de Vox belletjes nog wat beter doet uitkomen.
De Creamback G12H-75 heeft in deze combinatie veel weg van de Alnico Gold maar klinkt naar mijn idee net ietsje vetter en gelijkmatiger, zonder die vieze beetje hese rafel en schrille hoogmid die je in mijn ervaring soms met die Alnico Gold / Alnico Blue hebt.
Het is geen allemansvriend deze speaker, voor sommige amps is 'ie toch wel wat te scooped heb ik het idee (zeker in een open back in ieder geval), bij een Marshall type amp zou ik zelf dan weer eerder naar de Creamback G12M-65 grijpen.
-
Thnx Tristan! Interessant!