Ik kan geen foto's zien :(
Ik kan geen foto's zien :(
Klopt terwijl ik al ruim een jaar denk ik geen nieuwe gitaar gepost heb denk ik ongeveer en in de tussentijd zat heb gekocht/verkocht.
Dus de post van deze edit slaat nergens op.
Maar zegt alweer genoeg over de verziekte sfeer die sommigen menen te moeten creeeren en hij nog moderator is op dit forum ook.....
Voor jou Dirk Hendrik, denk maar wat je wilt.. FY
https://www.youtube.com/watch?v=q7oa3k74rGE
Lighten up dudes :p De gitaren gaan bij Geert er doorgaans ook snel door heen en daar is helemaal niks mis mee, zo dramatisch is dat toch niet als iemand daar wat over roept?
Postte ik ik de hoedanigheid van mod dan? Nee. En post wat je wilt, ik modereer niet in elektrische gitaren.
Hoe was het ook al weer,
Er was een tijd terug een zekere Geert en z'n maatje Michel bijna wekelijks een stuk onbekend hout zagen hypen om em daarna prompt op MP te dumpen. Telkens weer in een "Jee, te gek, wat een aanwinst, deze gaat nooooooit meer weg" setting. Om inderdaad lang niet gepost te hebben, dat klopt. je was nogal gepikeerd dat je constante stroom verkapte spam niet werd geaccepteerd en je daar door het mod-team op werd aangesproken. Deze mod? Nee.
Nou je verhaal zit vol onzin.
ik heb gewoon een lange tijd niet gepost omdat ik er geen zin in had, mede Door de sfeer soms, waar jij nu een groot aandeel in hebt.
Of je nu post als moderator of niet, je hebt de smoel groot zat.
Trollen of op de man spelen op het forum mag niet of was je die regel al weer vergeten?
Je bent geen reservejezus dus of post iets zinnigs of klik weg en houd je bek dicht.
Jongens toch, wat een sfeertje weer. Blijven we een beetje lief doen voor elkaar?
Een meningsverschil hebben, maar als je het er niet mee eens bent hoef je toch niet direct boos te worden? Pepe heeft wijze woorden gesproken, ik sluit me daarbij aan.