-
Het is zo dat het onderhoud op Gitaarnet forum achterstallig is. Ook het mod team valt daaronder. Zoals gezegd, het aanstellen of ontslaan kan alleen door de beheerder worden gedaan eeeh.... er is achterstallig onderhoud ;) Laat het de pret niet drukken, er valt nog steeds veel te lezen hier.
Beste tip is inderdaad: stuur een privé berichtje naar één van de supermods (Hans, The Bertman of ondergetekende), die kunnen op het hele forum posts aanpassen of verwijderen.
-
Ik ben waarschijnlijke één van die moderators. Ik heb ooit een druk gitaarnet-leven gehad maar de laatste jaren kom ik hier heel weinig en post ik zo goed als niet meer. Ik krijg inderdaad soms wel nog een melding binnen en meestal komt het er niet van dat ik er iets mee doe.
Ik zou eigenlijk al lang die mod functie kwijt geweest moeten zijn, maar zoals Mitch zegt gaan zo'n dingen op gitaarnet altijd nogal traag.
-
Ik ben ook mod op een ander forum.. Ik kan je vertellen dat je (ik!) veel probleempjes moest oplossen.
Ik zie tevens ook dat te tijden veranderen.. eerder was het erg druk.. \vind het nu reuze mee vallen.
Als de desbterffende mod niet reageerd , dan probeer je het toch via een andere mod.
En als laatse (ik denk dat je mod of zo wil worden anders post je niet zo iets) daar voor moet je bij gitaarnet zijn
Of je houd er reken mee dat er tzt iets nieuws komt..
Om nog op je 1e post te antwoorden.. Ik reageer nooit............ alleen als het mot!
-
Hihi, check de datum, je bent een half jaar te laat.