Geinig gedaan zo met dat keyboard
Printable View
Geinig gedaan zo met dat keyboard
Grappig als je je realiseert hoe dit allemaal is geëvolueerd.
- Eerst echte tape loops (het gereedschap hiervoor heb ik nog - gratis af te halen Amsterdam/Amstelveen)
- toen Cd speler met A-> B mogelijkheid
- nu loop pedalen en
- naar nu blijkt aan de hand van het toetsenbord ook loopen in je compu
In mijn oude muziek hok had ik nog een houten Ikea kapstokje om mijn tape loops aan op te hangen. Het ligt hier nog ergens, maar in mijn nieuwe hok heb ik hem niet meer in de muur geschroefd.
Vreselijk leuk. De gereedschappen voor gebruik in de compu was ik me niet eens van bewust.
Een loop pedaal voor zang gebruik ik nu om de achtergrond koortjes voor bij mijn liedjes te kunnen loopen.
Leuk leuk leuk, iedere dag leer ik wat.
Vriendelijke groet, Gus
Gus,
Voor jouw beeldvorming, dit is er allemaal mogelijk op de pc: (in dit voorbeeld Ubuntu Studio=gratis)
http://i61.tinypic.com/316lx8p.png
Ja, dank. Ubuntu ken ik. Of, beter, ik weet dat het werkt/bestaat.
Ik heb alleen een soort verloop van de geschiedenis willen geven.
En uiting willen geven aan mijn verbazing over de ultra snelle ontwikkeling op dit gebied.
Ik gebruik nog een harddisk recorder. Vreselijk modern een jaar of 7 terug.
Heerlijk die mogelijkheden, maak er uitbundig gebruik van!
En zet het naar je hand.
Je bent goed bezig.
Als je nu al bezig bent met je volgende lied, ben je nog beter bezig zelfs.
Ik ben alvast nieuwsgierig naar je volgende avontuur.
Komt door de fraaie klank van deze post. De post van dit draadje, bedoel ik dan. En ik weet zeker da'k nie de enige ben.
Keep on keepin' on!
Vriendelijke groet, Gus