Als de versterker een mastervolume heeft zou je even kunnen checken of daar een brightcapje overheen zit. Dit klinkt clean wel fijn, maar met een pedaaltje ervoor...brrrrrr! Alsof je een gitaaramp op een HiFi speaker aansluit.
Of jij een master met brightcap hebt is eenvoudig te controleren: mastervolume op 10, volume regelen met de 1e volumeknop. Even kijken wat je prettiger vind, bright switch aan of uit.

