-
Voor wat het waard is.
Ik draai met 2 stuks H&K grandmeister, de fx send kun je door sturen naar de tweede amp return en de effectjes kun je daaruit ook nog eens gebruiken en programmeren.
Stereo delays zijn goed instel baar zo, geen gehannes met een fx rack en superlicht.
-
Het MOET een Buizen amp zijn!!!... mede gezien mijn Overdrive pedalen...
Kokeleko... Leuk idee ook !!!! ;-)
Ze maken toch wel mooie amps.... H&K!
-
M-S set van Rivera.... Combo M en S head met extra 2x12..... Zou kunnen...
Of twee 5 watters en een 20 watt head.... Gekoppeld aan een 4x12 die als M-S is aangesloten. (Zo heb ik een 4x12 bedraad).
Simpelste is een stereo SS head en een mono buizen center head...
Stel je neemt een 20 watt head wat naar je zin is... En maakt daarvoor een andere kast..... Waar onder dan 2 eenheden 19" past. Daarin kan dan naar keuze een 2x20 watt SS of buizen (Marshall en Mesa hebben ze gemaakt) en een enkele 19 " effect.... (TC electronics, Eventide eclipse of iets goedkopers.... wat naar je zin is)... EN twee 2x12 cabinetten.... Voila... Het totaal komt dan dik boven de 40 watt uit ...... Zat voor alles ....
-
@kokeloko. wat voor cabs draai je op? interesante wending in het verhaal en eentje die me wel aanspreekt...
-
Van alles van 4x12" Eganater tot 1x12" Tubemeister 12" Marshall 1922 of twee TubeTown fender boxjes ook 12".
Alle cabs met V-30. Hangt er van af hoeveel ruimte er in de bus is. Ook heb ik alle buizen vervangen door JJ's.
-
ahhh.. was vergeten dat je een soort verzamelaar was hahaha.. nice. zeker iets om eens te testen. thnx