-
Definieer eerst donkerder. Ik zie al een paar tips voor dichtdraaien van de tonepot bijvoorbeeld maar da's doffer. Niet meer laag, terwijl dat misschien juist is wat je bedoelt. "Warm" "donker" "helder", het betekent bij de één of de ander soms iets héééél anders.
Potmeters checken is soweso een goede trouwens. Enig idee wat voor elementen er nu in zitten? Standaard?
-
-
en jtangelder
wat heb je zelf allemaal al gedaan om dat te bereiken ??
nu krijg je maybe suggesties die je al geprobeerd heb
zonde toch ??
-
ik zal eens proberen met de andere potmeter, volgens mij heb ik er hier nog wel een liggen zelfs!
de gitaar klinkt gewoon erg vel, misschien te vel zelfs. scherper dan mn telecaster op het brug element. verder mooi ding hoor, en het geluid maakt hem dan ook wel weer uniek.
gitaar is geloof ik nog helemaal standaard. de elementen sowieso. bedrading kan hier en daar wat afwijken, maar doet het wel zoals de omschrijving is. de bovenste twee 'platte potmeters' zijn om het brug/neck element te splitten naar single/humbucker. de 3 switches onderaan voor neck/brug/bass-cut en de switch bovenaan is een kill-switch. de andere twee potmeters zijn volume en tone.
-
Lost een EQ pedaal dit niet op? Hogere freqenties iets cutten?
-
Luister gewoon naar Mr. Fingers aub
-
-
prop er gewoon een 300k in. goedkoopste oplossing voor nu en sowieso een goed uitgangspunt voor later.
-
Wat bedoel je met donkerder? Voller? Kan ook een teveel aan mids zijn? Minder scherp? Minder hoog? Een te kort aan laag ipv een teveel aan hoog? Heb je al gespeeld methode hoogte van de elementen?