De bird doet me altijd denken aan Johnny Winter of Phil Manzanera , maar dan in modern jasje gegoten. Mooie kleur ook.
Printable View
De bird doet me altijd denken aan Johnny Winter of Phil Manzanera , maar dan in modern jasje gegoten. Mooie kleur ook.
@ baco:
In dat geval, van harte met deze prachtige machine!!
Wat een briljant mooie gitaren zijn het ook :)
Absolute beauty, zeker in deze kleur. Subzero cool!
Ernstig mooie gitaar!
Vriendin zegt: "vind je dat mooi? Dat is toch gewoon een plank waar dingen op geschroefd zitten"
Dat was een anticlimax...
Prachtgitaar, ik speel alleen nog maar op firebirds en dit is echt een pareltje.
ik heb echt niets bijzonders.....ik vind vooral de grootte en de (on)balans van de gitaar erg fijn. De firebirds die ik heb hebben ook een flinke hals.
Op dit moment heb ik een epiphone studio, een epiphone VII 1963 RI en een tokai met SD mini humbuckers.
De tokai en de studio zijn mijn main gitaren, en zijn ook flink aangepast. Beide hebben een andere brug en tailpiece en een benen topkam.
De studio heeft fralin pafs erin en een rs vintage set. De tokai heeft een SM-3B en SM-1N erin en de rest van de electronica ook ge-upgrade. switchcraft, CTS en PIO caps.
Daarnaast ben ik bezig met een zelfbouw firebird en flink geld opzij aan het zetten voor een gibson.
Ik dacht altijd dat ik die dingen niet mooi vond maar deze is prachtig hoor.