Om te repeteren is een combo handig ja :D
Het is maar wat je wilt, ik doe het dus zo.
Printable View
Om te repeteren is een combo handig ja :D
Het is maar wat je wilt, ik doe het dus zo.
Ja dat klopt iedereen moet doen wat ie het prettigst vind.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
By the way... in mijn set up heb ik ook nog voorzien in w-d-w. Dit zit als volgt in elkaar:
Naast mijn Engl Sovereign heb ik ook nog een bescheiden rack v.v. Roland GP100 (pre-amp / eff. processor), Marschall Valvestate power amp 2x80W (in principe als back up) met 2 mesa boogie cabs. en een Engl Z-7 midi converter.
Ik gebruik de Engl pre-amp in de S/R van de GP100 en in sommige presets gebruik ik de GP100 als pre-amp (bijv. twin reverb) vervolgens gebruik ik de Engl eindtrap als de eindversterker.
Ik heb ook een aantal presets van de GP100 zo geprogammeerd dat het droge signaal (incl. wah van GP100) naar de Engl eindversterker gaat en het stereo effect naar de Marschall + cabs. Echter dit gebruik ik in praktijk eigenlijk nooit...Voor repetities gebruik ik alleen gitaar + combo + Engl Z-4 foot switch
Op zich wel een mooie en praktische set up: heel eenvoudig, erg veelzijdig en vooral bedrijfszeker. Ik heb namelijk alles geback-upt. M.a.w. 2 pre-amps, 2 power amps, 2 foot pedalen (FC-200 en Engl Z-4) 3 speakers en 2 gitaren. :-D
greetz, Ed
Zuid frankrijk en je denkt niet aan w-d-w? ben je man en hetro? :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rectifier
Ik dacht daar aan W/D
Wet Dames :lol:
Wat is hetro? Of noem je jezelf zo?
hoi,
Ik dacht zelf aan het volgende:
TC electronics als FX
Boogie Triaxis (die is programmeerbaar)
Boogie 50/50
dat dan jagen door speakerkast(geen idee welke, komt nog)
en dan de rackversie van de cry baby, dan hoef je niet eerst 6m kabel naar je wah te sturen en weer 6m naar je amp.
Maar dit is toekomstmuziek.
Volgens mij wel een handige setup....
mzl
casper