Nog niet. Working on it!
Printable View
Nog niet. Working on it!
de soldeerbout kwam tegen mn ringvinger aan, dus er zit een brandwond, maw nu kan ik geen gitaar spelen komt dat effe goed uit... mn gitaar is toch kapot
:mad:
:') ............
dat zijn occupational hazzards.
Een vriendingetje van me heeft dat met een strijkbout.
Ik heb dat met de oven. Op een moment, dat je even ergens anders bent met je gedachten, hoor je het sissen bij de bovenkant van je hand.
It's all in the game.
Als Orph zijn hulp aanbiedt, ben je op dat punt in goede handen. Laat het hem doen, kijk goed hoe ie het doet en de volgende keer kun je het zelf.
Echt waar? (Marc-Marie), ja, echt waar!!!
Vriendelijke groet, en sterkte met je vinger, Gus
ik heb met m'n soldeerbout een blaar onder een blaar gebarbequed. nogal kunstig vond ik dat.
nou mensen, orpheo was hier, hij kwam uit zijn werk dus ik had speciaal een kilo pasta gemaakt, maar ik kon het niet aan hem slijten dus vraag me niet wat ik eet de komende 7 dagen :seriousf:
anyway, hij had binnen een mum mn gitaar gefixt, ik ben echt superblij, hij weet precies wat hij doet (en ik leef ook nog)!
Kijk, dat zijn nou de mooie kanten van een forum als dit: Een gitaar die het doet en 7 dagen pasta. Mooier wordt het niet.
Geniet er maar van.
Vriendelijke groet, Gus
smakelijk eten!
Even de tech side.
De isolatie van de hot lead was doorgebrand. Van de switch loopt er een dubbele draad, mantel is aarde kern is hot, naar de jack. Isolatie van de kern was doorgesmolten. Dus vandaar dat rr niks gebeurde.