poeh, da's idd vederlicht!
Ik vermoedde dat de smalle nerf (voor swamp ash that is) zou duiden op trage groei, hetgeen meestal resulteert in zwaarder hout,
fout in dit geval blijkbaar :)
Printable View
poeh, da's idd vederlicht!
Ik vermoedde dat de smalle nerf (voor swamp ash that is) zou duiden op trage groei, hetgeen meestal resulteert in zwaarder hout,
fout in dit geval blijkbaar :)
Machtig prachtig! Wist niet dat 't een vintage was, vet! (ik had hem al eens gespot in een van je filmpjes)
En ik had al GAS voor een tele.. oh oh oh :makeup:
:ok:
Wauw, gefeliciteerd met je aanwinst! Wat een droomplank met die prachtige tekening van het hout!
Supervet! Een refin in fiesta red of surf green en je hebt echt mijn droomplank. Congrats man, nooit meer wegdoen!
Sowieso niet!
Originele kleur was blonde, en heel, heel, echt... heel! misschien laat ik hem ooit resprayen, maar voor nu laat ik hem lekker zo!
http://i345.photobucket.com/albums/p...ps6da9e4d9.jpg
*Met zwarte slagplaat dan natuurlijk!
Doe me een lol en laat 'm gewoon zo. Dit is precies goed!
En die 'threaded' zadels zijn imo niet bepaald een verbetering. Waarschijnlijk zijn ze ook niet voor niets vervangen. Ik heb ze op een tele gehad, maar ik vond ze kut. Misschien zat het tussen de oren, maar ik had het idee dat de snaren werden afgedempt (ik gebruik relatief dikke snaren).
Ik ben zelden zo jaloers geweest op een gitaar als nu op die van jou. Nee, ik ben niet afgunstig, maar oooooooo wat zou ik 'm graag willen hebben.
Horen hals en body eigenlijk wel bij elkaar, gelet op de verbinding?
Deze horen bij elkaar, maar dit lijkt niet zo te zijn door het enthousiaste verwijderen van de lak. Vooral rond de pocket is er flink wat teveel weggeschuurd.
Had ik al iets getypt over "vakbekwaam"?
De vorige eigenaar heeft hem zo gekocht, dus het is ook niet zijn werk geweest. Het enige wat ik weet:
Ze is van mij, en ze gaat nooit meer weg!
En geheel terecht!!!
Eenmaal heb ik op een 67'er gespeeld en dat was de beste telecaster die ik ooit in handen heb gehad. Ook die gitaar was vederlicht trouwens. :)