Het is niet dat ik het geld niet heb. Ik wil gewoon niet altijd maar veel geld uitgeven. 150 euro is niet niks. Kan ik bijna weer een keer zakken voor mijn rijbewijs :D Maar dit wou ik ff weten. Of het dat extra geld echt waard is.
Printable View
Het is niet dat ik het geld niet heb. Ik wil gewoon niet altijd maar veel geld uitgeven. 150 euro is niet niks. Kan ik bijna weer een keer zakken voor mijn rijbewijs :D Maar dit wou ik ff weten. Of het dat extra geld echt waard is.
Ik heb de Tascam DR-08, en voor het doeleinde waar ik hem voor gekocht heb, het vastleggen van ideeën e.d. tijdens repetities, doet ie het prima, maar als ik er nu weer ééntje zou kopen, zou ik toch iets meer uitgeven, b.v. de Zoom H2N of die Roland van Bert.
De geluidskwaliteit is toch een beetje "plat" ofzo.
Ok bedankt voor de input. Dan denk ik dat ik toch voor de h2n ga. Volgens mij kun je daar een wat ruimtelijker geluid uit halen. Voor gewoon ideen vastleggen in de oefenruimte heb ik waarschijnlijk wel genoeg aan de h1. Maar met de h2n kan ik ook wat meer en hoef ik later niet weer wat anders te kopen. (En dat Kerry King er mee op de foto stond was wel vet natuurlijk :D)
http://i.ebayimg.com/t/SLAYER-KERRY-...lCw~~60_57.JPG
Toch de H2n gekocht. Vandaag binnengekomen. Als ik gewoon de electrische gitaar thuis opneem klinkt hij niet verkeerd. Lekker vol wel op zich. Ben benieuwd wat hij vanavond in band verband gaat doen op hoog volume.
Jasper,
Fijn dat je geslaagd bent en hoop van harte dat de Zoom H2n aan je verwachtingen voldoet.
Gefeliciteerd dus met je nieuw speeltje.
Je zal er even je weg in moeten vinden maar dan werkt het ook als een speer.:dance:
Vanavond gebruikt! Werkt lekker hoor alleen ik moet er inderdaad nog een beetje mijn weg in vinden. Volgens mij is het vooral belangrijk waar je hem neerzet.
Bij de gitarist natuurlijk! :D
Hehe. Ik heb er wel voor gezorgd dat hij iets dichter bij mijn cab stond dan bij die van de andere gitarist :p Achteraf iets te veel voor de balans.