Heb sinds kort ook een sigma, gewoon doen.
Mvgr. Dirk Jan
Printable View
Heb sinds kort ook een sigma, gewoon doen.
Mvgr. Dirk Jan
Je moet gewoon naar de winkel gaan en op deze gitaar spelen, en ook een paar in dezelfde prijsklasse bespelen. dan kijken welk hout ze gebruiken en naar de afwerking kijken. dan nog even hier kijken op het forum wat mensen denken en ondervonden hebben die zo een Gitaar al een tijdje hebben.
En ZELF tevreden zijn en respect voor je gitaar opbrengen, er bestaan geen twee dezelfde gitaren op de wereld en ook geen twee dezelfde houten planken. Koop niet omdat je een bevlieging hebt om een gitaar te kopen maar koop verstandig en kijk wat je eraan wil betalen.
Maar is het niet.
Ja ik kan je goed volgen man ik ben gewoon met mijn bek in de klassieke gitaar gevallen, kan er ook niks aan doen.
Nu probeer ik de laatste maanden een paar nummerkes te spelen, komt wel goed, als je er al 48 bent sta je niet meer 100 nummers te leren. Ik ken maar een kalmeerpil en dat is Gitaar.
Ik vind dit gewoon een mooi gitaar, toen ik ze eens speelde vond ik ze wel wat scherp klinken, maar dat is iedereen zijn gevoel he :o
Naar mijn mening zijn die Sigma's echt van goede kwaliteit. (k heb zelf n dr-28 ).
Wel lijkt het me een goed plan om gewoon naar de winkel te gaan en wat te proberen, vind je vanzelf uit of het iets is!
Ik heb een Blueridge BR-160 en ben er heel tevreden mee, is natuurlijk heel wat anders, dan zo een Sigma.
Nu speel ik ze de laatste maanden wel minder, omdat ik aan de klassieke nummers aan het leren ben.