Mooi! Weer een zaak die van het lijstje af kan. Zelfs in een slecht moment kan een bedrijf het zich niet permitteren op een dergelijke manier met potentiële klanten om te gaan. Dank voor de waarschuwing Groovie! Mij gaan ze daar niet zien!
Printable View
Mooi! Weer een zaak die van het lijstje af kan. Zelfs in een slecht moment kan een bedrijf het zich niet permitteren op een dergelijke manier met potentiële klanten om te gaan. Dank voor de waarschuwing Groovie! Mij gaan ze daar niet zien!
Dank voor het mededelen!
Ik denk dat zijn drol een beetje dwarszat...
Was het niet een buttplug?
Ik ken Peter en Roy al zo'n 20 jaar, ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Lieve en sympathieke mensen. Maar misschien was het een invaller voor de donderdagavond, er staat wel eens vaker een vage gast achter de counter om even waar te nemen.
Misschien even je ervaring op hun Facebook neerzetten, dan kunnen ze terug praten.
Hoe de fak weet je of er niet iets aan de hand was? Misschien hadden ze een reden om zo te reageren waar jij niks aan kon doen. Mensen je weet zelluf.
Dan kun je nog normaal doen en een klant uitleggen dat hij ongelegen komt. Of je doet de deur opslot. Dus je hebt nooit een reden om zo tegen een klant te doen,basta.
Ik ben zelf overigens van de zomer in deze zaak geweest, en werd keurig behandeld.
Gr . Marco
Had je misschien je zwarte bivakmuts op?
Zonder gekheid: da's zo'n merkwaardige reactie dat je inderdaad gaat vermoeden dat er iets anders aan de hand was.
Maar zeer klantontvriendelijk en eigenlijk gewoon asociaal is het wel.
Goed plan....
Veel hardwerkende mensen krijgen soms onverwacht slecht nieuws en weten zich dan even niet te gedragen.
Kom ik na heel lang en hard gewerkt te hebben mijn oude gitaarleraar tegen. Ik heb heel lelijk tegen hem gedaan. De dag daarvoor had een neef van me zelfmoord gepleegd en een half jaar daarvoor had m'n tante hetzelfde gedaan. Zo'n moment dat ik mezelf niet kende. Ik denk nog regelmatig terug aan dat moment. Die gitaar leraar (Dick de Koning Zierikzee) is een van de leukste en aardigste mensen die ik ken...
Je onbeschoft gedragen daar kan ik nog inkomen, maar iemand bedreigen met in mekaar slaan is echt de limit. Hoop voor de plug dat het geen personeelslid maar een of andere lutser was die op de zaak moest passen.
Je zal maar zo'n klootzak in je winkel hebben staan.