De ideale dropped B metal gitaar. :crazyhappy:
Printable View
You lucky bastard! Ik wilde er eerder ook zoeen hebben maar heb toen eerst een Dano Pro gekocht. Nu vind ik ze niet meer voor het geld waarvoor ze eerst op Thomann stonden en dus vis ik nogal achter het net. Nou ja, gister zelf ook een leuk koopje gedaan bij Tonika dus ik ben weer blij.
Prachtig! Precies de goede (=foute) kleur en nog een bariton ook. Gefeliciteerd!
Interessant dat ze hier geen masonite hebben gebruikt. Zou dat te maken hebben met de tremolo?
Hoe goedkoop het ook is, is 95 euro niet vrij veel voor een gitaar bij een kringloopwinkel? Bij ons krijgen de kringloopwinkels alles gratis, dus alles wat verdiend word is allemaal winst.
Schitterende gitaar. Mooie organische vorm, super kleurtje. oftewel, ik ben ook groen ( maar dan van jaloezie! Gefeli Wietse, alhoewel ik gok dat je 'm weer weg doet na een tijdje, ivm niet oud.
dit is de duurste kringloopwinkel in drachten, een particulier dus eigenlijk een 2ehands winkel en volgens mij koopt hij het meeste spul zelf in, een erg typische man die ook in marknesse een winkel heeft en er is niet met hem te onderhandelen.
om een idee te krijgen van de prijzen, een cd kost daar snel rond de 4 euro, in elke andere kringloop kosten ze 50 cent, elpees hetzelfde, daarom kom ik er nooit.
trouwens bij de meeste kringloopwinkels draait het om winst maken, de troep die ze meestal binnenkrijgen daar verdien je niet veel aan dus zulke krenten in de pap helpen wel mee. ( ik zou niet graag de maandelijkse lasten voor een grote kringloopwinkel willen betalen)
noid@ je hebt gelijk, ik heb hem al ingeladen voor de rommelmarkt in leeuwarden morgen, al verkoop ik hem niet het is wel een blikvanger, hij is mij inderdaad te jong en als ik naast normale electrische gitaren ook nog baritons en basgitaren ga verzamelen dan is het einde zoek. (1 bariton is genoeg in mijn collectie)
Nou, wietse, als je 'm kwijt moet, dan ben ik wel te vinden voor een extra Danelectro. Zeker een bariton.