Goeie band idd. Volgens mij heb ik ze een paar jaar geleden in het voorprogramma van DeWolff in Bibelot in Dordrecht gezien. Was een prima avond!
Printable View
Goeie band idd. Volgens mij heb ik ze een paar jaar geleden in het voorprogramma van DeWolff in Bibelot in Dordrecht gezien. Was een prima avond!
In dat rijtje passen ze ook zeker wel ja... Ik hou het in de gaten voor als ze nog eens komen..
Vanavond naar o.a. Navarone geweest. Wat een band, wat een avond. Die gasten deden het voorprogramma werkelijk verbleken en waren van grote klasse. Serieus, zij verdienen wat mij betreft internationale faam. Echt heel vet. Zei ik al dat ze goed waren?
Dat zeg ik.... 7 December ga ik ze in Vlaardingen zien.. (en horen!!)
Toffe band... ga morgen kijken in Coevorden.
Ken de drummer wel nl..
En ik zie op hun website dat ze op het Amsterdam Electric Guitar Heaven Festival spelen op 11 december.
Het opteden in Vlaardingen was zoooo fokking gaaf!! De cd is fantastisch en wat een aardige gasten!! Ikke is fan!
23-03 gaan we weer... Rotown Rotterdam... Sweeet!! Deze gasten gaan het maken!!
Zag ze nog op tv voorbijkomen bij dat programma over Noorderslag en de NL popprijs (Racoon??? Zucht..)
Vrijdag schijnen ze bij DWDD te spelen
Krijg net een uitnodiging van een vriend om hier naartoe te gaan, idd een heule vette band.. Wel pas in maart, in Den Haag..