Heb je de hardwire chorus meegenomen in je zoektocht? Ik weet dat het digitaal is, maar naar verluidt heel goed digitaal.
Printable View
Heb je de hardwire chorus meegenomen in je zoektocht? Ik weet dat het digitaal is, maar naar verluidt heel goed digitaal.
Nocki,
Ik dacht dat je Rack verkocht was... Vlaag van verstands-verbijstering? Toch gehouden?
In dat geval... K.i.s. Keep it Simple.... ;-)
De hardwire heb ik niet meegenomen. Ik wilde gewoon heel graag de Corona hebben dus heb ik niet echt verder gekeken...
Voor de delay heb ik wel even onderzoek gedaan maar de Chorus leek me gewoon heel leuk.
Mn CAE 3+ rack is idd weg maar ik gebruik nog een deel van mn rack in combinatie met mn eleven rack. De reden dat mn rack weg ging was omdat ik de 11r zo enorm vaak gebruik.
Heeft de boogie geen paralelle loop?
De Boogie heeft idd een seriele loop. En ondanks dat het "not done" was in die tijd om te zeggen van de Gmajor dat hij tonesuck had heb ik er erg mee lopen vechten.
Contact gehad met Fred van TC en verschillende dingen mogen kopen zonder dat het hielp. Op de een of andere manier werkt een Boogie fxloop niet samen met de TC gear van toen (G major force system).
Nu is het heel normaal om heel hard te schreeuwen dat ie tonesuck heeft maar toen ben ik best heftig aangevallen en werd ik zelfs afgerekend op mn spel :-).
Ik heb de TC gear bij andere amps gehoord waar dat probleem amper aanwezig was maar bij een Boogie is het gewoon teveel.
Vandaar dat ik erg blij ben met de Flashback en chorus. Die mixen je sound weer bij het fx geluid... Erg leuk om nu eindelijk no zo lange tijd weer een Mark IV te hebben.
Ook erg leuk om weer een pedalboardje te gaan samen stellen. En helemaal met dingen die ik leuk vind. Delay's phasers en misschien nog wel een whammy of een Slicer van boss ofzo! :-)
Nou, mini-mix in de loop, GForce op killdry en klaar.
Been there done that, didnt get the warm cozy feeling...