-
Bass, lieverd, de dame heeft absoluut een goede stem en power in overvloed, ze zingt alleen bijna constant onder de toon en niet zo'n klein beetje.
En die gitaar, doe dat eens dubbel en dan hard L en R of de een op 9 uur en de ander op 3 uur. En met dubbel weet je wat ik bedoel, een 20 a 30 miliseconden is genoeg.
-
dank meneer zwijn, ja, gister gooide ze zwijnen naar parels, dat belooft wat :D
wat bedoel je han? dubbel inspelen? het is maar gewoon oefenen..
en zeker komt er nog veel meer uit haar.
ik ken haar sinds 1995, toen kwam iemand met haar aanzetten en kreeg ik al snel dromen van pinkpop enzo :D
1995 was alleen kwa werk mijn drukste jaar ooit (6 days a week) dus dat werd niets.
ze is altijd een goeie vriendin gebleven en dus nu onlangs bood ze zich aan in principe als invaller tot en met 1e pinksterdag.
als ze echt weer gaat dan legt dat de lat voor een volgende erg hoog :chicken:
-
In het tweede nummer klinkt de zangeres wel beter, maar haalt nog lang niet het niveau van de band.
En wat Han zegt, (nog) niet zuiver.
Maar, dat zal wel wennen zijn.... als zij zo lang niet heeft gezongen. Of misschien nog maar een auditie plannen voor
een zanger(es) ??
-
ik ben er van overtuigd dat ze het niveau makkelijk gaat halen.
tegen de tijd dat ze weer gaat :chicken:
en ondertussen zoeken we naar een ander.. that's the deal.
maar ze praat al over wat er misschien gaat gebeuren als we niet iemand anders vinden :D
-
Je copieert je gitaarspoor en verschuif dat 20 miliseconden, het origineel zet je links en de copie rechts, dat ik dat nog moet uitleggen, duh. :D
-
:D achso.
kan het proberen, heb twee sporen 1 sm57 en 1 senn 106? zijn tamelijk schoon van overspraak, elk voor een greenbackje.
-
Han heeft gelijk, zang hangt er steeds tegenaan maar dat dan wel weer consequent wat ook knap is :D
Het is een opvatting, natuurlijk, maar voor mij vraagt zo'n nummer om een Billy G. benadering, dus wat gebroken akkoorden en halve licks als je begeleid en dan kleven met pinches en double/triple stops in de solo. Om in een powertrio in single note toonladders te soleren is best lastig.
-
jazeker hangt ze, maar duidelijk al minder dan vorige week.
ze heeft canadees conservatorium opera dus dat moet goed komen :D
nadeel is ook dat met het, kuch, vertrek van de vorige zanger de monitor installatie mee weg is :chicken:
moeten we nog ff iets voor regelen.
gebroken akkoorden en halve licks, grappig dat je dat zegt, ben ik, al dan niet bewust al meer mee bezig de laatste maanden.
lekker experimenteren :p
-
Ik vind je gitaargeluid wel gaaf eigenlijk. Je spel is wat rommelig, zo kan die riff bets iets beter uitgewerkt, strakker gespeeld worden, ook met de solo gaat het allerlei kanten op. Toch wat jammer.
Maar je sound maakt een hele hoop goed hahaha, echt te gek!
-
ja ik ben maar een prutser.
maar wel een lekkere :D