dit model werkt volgens mij wel, je wordt er alleen niet (snel) rijk van.
zorg dat je veel en goed optreedt (!!!!!!!)
maak een EP'tje of CD in eigen beheer om te verkopen bij optredens.
zorg ervoor dat je met de eerste oplage quitte speelt (vantevoren budgetteren dus).
daarna (met een tweede oplage) kun je winst gaan maken, als je veel blijft optreden.
met die winst maak je je tweede geluidsdrager.
je bent nu sneller uit de kosten bij de tweede en kunt evt plugger oid inhuren.
etc etc etc
daarnaast kun je itunes en bol.com proberen als je aanhang groeit.
zelf ondernemen dus... en gratis geld bestaat niet
