Dat weet ik. Maar dat zijn wel 2 outputs minder en aangezien 1 output naar het eeuwige jachtveld is wordt het wat krap met stroom. Pp2 heeft nog een 230v stroom output. Dus extra adapter kan wel.
Printable View
Dat weet ik. Maar dat zijn wel 2 outputs minder en aangezien 1 output naar het eeuwige jachtveld is wordt het wat krap met stroom. Pp2 heeft nog een 230v stroom output. Dus extra adapter kan wel.
- http://link.marktplaats.nl/525773168
Hier staat een Halo tweedehands. Misschien kun je nog wat onderhandelen.
Hey ik weet dat er 1 op mp staat. Zo ben ik er ook bij gekomen. Ik vind het zo duur, maar misschien koop ik hem. Even kijken hoe ik er financieel voor sta.
Als reactie op je PM:
De Afterimage is qua klank voor mij eigenlijk DE chorus, maar ik vind hem een beetje (te) veel ruizen.
Vooral i.c.m. mijn crunchy amps hoor je die ruis behoorlijk, maar is eigenlijk alleen storend als je niet speelt.
Verder zit er ook nog 's een mooi rotary effect in. In eerste instantie vond ik het pedaal maar niks, omdat ik dacht dat het alleen maar een extreme chorus/rotary was, maar na de tips van DH om het pedaal meer als een klassieke chorus te laten klinken, was ik verkocht. :lovelove:
De Ibanez SC10, die ik nu gebruik, heeft minder ruis, klinkt nog wat meer aanwezig (lijkt een lichte volume boost te hebben), en klinkt zeker net zo goed.
Ik heb laatst ook 's de BOSS CH-1 getest, en vond dat ook een erg lekkere chorus.
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat dit pedaal zo gebasht wordt op dit forum, maar het is wellicht een kwestie van smaak.
Ik ben het met je eens dat het ontwerp van BOSS pedalen idd te wensen overlaat, vooral die joekel van een switch bevalt mij niet.
Tja, wil je nu nog mijn Afterimage? :hide: ;)
Ik heb een poos geleden heel veel chori uitgeprobeerd en de Ibanez CS5 was duidelijk de winnaar. Ik hou van behoorlijk dikke chorussen. De CS5 komt af en toe voorbij voor 2 of 3 tientjes.
De Small Clone is niet voor niets een klassieker geworden. Stevig aanwezig, mooi vol. Moet je wel naar het oudere model zoeken, die Neo's zijn heel matig. Bruikbaar, maar matig.
bedankt huisjes voor je antwoord. Inderdaad beetje jammer van de ruis. Een reden waarom ik geen holy grail heb en een geïsoleerde voeding. Met je goede verkooppraatje laat ik hem maar links liggen...:-P
Dat roep ik al een tijdje ;) Hele lekkere chorus opzich. Ik vind zelf de CE-5 wat dikker en warmer klinken maar de CH-1 is gewoon een lekker ding.
Die TC phaser, die wil ik binnekrot eigelijk wel even uitproberen.... :sssh:
Nog een leuke chorus: de Höfner! :D laatst eens gekocht voor weinûg maar toch wel tof pedaaltje. Die EHX small clone nano moet je lekker links laten liggen. Die heb ik eens uitgetest en vond ik 3 keer niks. Uiteindelijk zijn grote broer gekocht tweedehands. Hele dikke chorus!
Mooiste chorus voor mij blijft nog echt de DC-2/3 van Boss en de RC99 van Ibanez.