Zijn die modern players chineesjes? :dontgeti:
Printable View
Yep, nog een paar jaar en niemand ziet een USA nog staan ;) Zeker gezien de prijs. (ik meen euro 395 in Den Haag). Alle modern players hebben dezelfde prijs.
Guitarkid hier! :seriousf:
Squier J. Mascis Jazzmaster !!! In de komende Musicmaker een uitgebreidere review van alterego Jelle Sonnema.... :sssh:
Zie topic:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...scis-signature
Broeder Bart, welkom op dit forum. Geloof me, hier zit veel kennis, maar laat je niet afschrikken door het Google-virus dat hier soms rondwaart....
Aan de andere kant: soms is het wel handig om eerst even te kijken wat en hoe via datzelfde Google. Hoe dan ook, dit is een geweldig forum, echt klassen beter dan ander fora waar ik in het begin nog wel kwam. Ik hoop dat je er net zo veel plezier van gaat hebben als ik!
Hee Coos, wat vind je van de China Fenders (ff op basis van de fimpjes).
Deze Jazzmaster is echt erg fijn en voor z'n geld (379 euro) echt niet te verslaan. Heerlijke hals (satin lak en dus fijner dan de CV's), jumbofrets, goedklinkende pu's, prima tuners, tremolo werkt naar behoren, kortom, wat wil je nog meer? Nou, coole looks, maar dat zit ook wel goed! Andere China Fenders ken ik bij mijn weten niet. Of komen de MV's of CV's ook uit China? Ik vind de VM niet heel bijzonder maar ik heb een paar CV's in handen gehad (Tele's en Strats) die ik echt erg interessant vond. En ik niet alleen!
Edit: Google zegt ja....... :seriousf:
Volgens mij zijn alle modern player series uit China. Op basis van de filmpjes zou ik gaan voor deze.
http://www.youtube.com/watch?v=QMHTiTucrns&feature=endscreen&NR=1
Sorry Broeder B.:hide: Dit was jou topic. Wat vind jij er eigenlijk van ?
Ik liet me in m'n enthousiasme even meeslepen
die squiers zijn niet verkeerd, maar zijn nu eenmaal afgewerkt met goedkope componenten, en klinken dus eenmaal wat dunner.
Gaat hetzelfde niet gelden voor die modern players? Er staat wel fender op in plaats van squier maarja... Niet dat ik iets tegen heb op verre-oosten-gitaren. Zou lijkt me goed kunnen dat de chinese squiers in dezelfde fabriek gemaakt worden als de chinese fenders.
Ik heb ook de Japanse Mascis geprobeerd en die klonk m.i. een fractie strakker, maar niet ze veel dat ik daar bijna 700 euro meer voor over had.
Het lijkt me dat de grootste verbetering van de Squier zal zitten in andere pu's. De bespeelbaarheid, stemvastheid e.d. zijn echt ok! Ik raad de TS dan ook zeker aan deze gitaar te proberen!
Die Classic Players zijn op zich ook wel mooi, maar kosten natuurlijk ook 899,-!