Ik zou het niet doen. ;)
Printable View
Vergeet Rock & Roll Machine niet he? Helemaal stukgedraaid! (Europese versie heette "Struck down"trouwens).
De titel "Rock 'n' Roll Machine" kende ik niet, "Struck Down" wel, ook een goeie plaat, hoewel ik die nooit heel veel gedraaid heb.
Ik heb nog ergens een tape liggen met beide albums erop vermoed ik.
Ik kwam op Facebook nog een leuk interview tegen:
http://www.muzu.tv/mariskalrock/entr...video/2314885/