Opwaarderen waarmee? Vodafone, T-mobile, KPN? Vragen, vragen, vragen......
Printable View
Opwaarderen waarmee? Vodafone, T-mobile, KPN? Vragen, vragen, vragen......
Neen met A-TNT of SPRINT lol
opwaarderen
1.verbeteren, bijwerken Voor die diensten moet het netwerk eerst opgewaardeerd worden.
2.een hogere waarde aan geven De Chinese overheid wil de yuan gefaseerd opwaarderen.
3.(bij voorbetaald telefoneren) nieuw beltegoed activeren. Zijn beltegoed wordt automatisch opgewaardeerd.
Gaan we weer Onnozel doen ?. :cooler:
Cid,
Ga jij je gitaar maar opwaarderen met mooie gouden hardware zal tof staan dat bi-color van zilver en goud. Lekker schitteren met dat ding.
Oh en de kleine mierecopuleerheaumeux moeten:
opwaarderen voor pimpen en schitteren voor bling vervangen.
Hoi
Vind ik ook, het oog wil ook wel eens wat. :cooler:
En verder vind ik dat er genoeg mensen dingen doen met een auto omdat ze dit mooi vinden, en dit kan toch ook met een gitaar, zelfs de kleding die je aan doet op een podium kijken ze naar. een Imago mag kan perfect of niet. Iedere gitarist wie dan ook die bekend is geworden had wel iest waaraan je hem altijd kon herkennen. En als je een Gitaar andere pickups geeft of andere gitaarriem erop, allemaal teken van je Imago.
Wat voor Slash de hoed was is voor Angus young het schoolpakje en voor Kiss was het de make-up
:cooler:
En voor Wilders z'n blonde kapsel...amen, ik ga slapen....
Pffffff, moet dit werkelijk?
Er zijn toch genoeg topics die WEL ergens over gaan?
Mvgr. Dirk Jan :B
Dit is echt met stip het meest onzinne topic ooit denk ik. Maar goed, cid als jij daar goude toestanden op wil schroeven ... IK ZEG DOEN!
Wilders is idd de Leadzanger van de PVV band, staan wel wat nummers op youtube. Zijn nieuwste nummer "doe eens normaal man" is een grote hit aan het worden hier in Nederland.