Je hebt vast en zeker een nieuwe gekocht. Je moet de vintage series hebben, die van voor 1937. Die zijn pas goed!
Printable View
Je hebt vast en zeker een nieuwe gekocht. Je moet de vintage series hebben, die van voor 1937. Die zijn pas goed!
De Schildpadjes op de normale Tortexjes hebben inderdaad maar een kort leventje hier :(
Op m'n wedges doen ze het veel beter (zijn ook mooi ingekleurd) alleen de tekst is daar weg :P
Mijn schildpadjes hadden ook nooit een lang leven.
Ik heb nu tortexen (precies dezelfde) maar dan met het harley/davidson logo erop. die zitten er na een paar maanden nog steeds op.
Mijn Delrin-500 schildpadjes gaan nergens heen.. :soul:
De gator grip .96 mm krokodillen / alligators gaan er heel langzaam af. Duurt wel een paar maanden denk ik.
Het hele plectrum slijt trouwens, ik had er een waar ik een maand op gespeeld heb en de vorm daarvan lijkt niet eens meer op de nieuwe uit de verpakking. Veel minder puntig en het hele ding is kleiner geworden.
Wat een kansloos topic, maar wel een vet idee om een tortex schildpadje in spiegelbeeld op je rechter duim te tatoeeren!
Heel herkenbaar, ik heb de oranje. Dat de punt eraf slijt zie ik wel maar merk ik tijdens het spelen niks van.
Gebeurt bij mij ook. Niet binnen 5 minuten maar wel redelijk snel, moet je je gewoon niet aan storen.