D'r zit allemaal kwijl op mijn toetsenbord....
Da's een indicator dat er iets moois te zien is...Gefeliciteerd!:noob:
Printable View
D'r zit allemaal kwijl op mijn toetsenbord....
Da's een indicator dat er iets moois te zien is...Gefeliciteerd!:noob:
Wil je alsjeblieft nooit meer een foto posten van die gitaar? Ik ben niet zo productief als ik elke keer een kwartier kwijlend naar het scherm zit te staren, en ik wordt geacht te studeren;)
Van ruilen komt huilen? Wat een onzin! Zie je hier maar weer.
Van harte geTeleciteerd.
Ben benieuwd wat je op termijn besluit wat betreft de hum in de brug.
oei, daar heb je die amp weer... kwajongen!
Sorry voor het veroorzaken van kwijl, afleiding, jaloezie..enz. hahaa ;-)
Kan er ook helemaal niets aan doen dattie zo mooi is en de foto's zo goed gelukt zijn..
Maar bedankt voor de complimenten en felicitaties. Uiteraard ben ik zeer in m'n nopjes!!
@ Pepe: tja heb ik zelf ook elke keer als ik de kamer in loop :-P ;-)
Geweldig! :cheerup:
:eek:
Wacht even......
Lees ik het nu goed en pleid jij werkelijk vóór het gebruik van die vermaledijde asbak?!?! :dontgeti:
Nog even los van het esthetische aspect, maar waarom zou je zónder zo'n bak je handen open raggen?
Toegegeven, ik DACHT zelf ook altijd dat dit een risico was, maar vanaf het moment dat ik ze zelf ben gaan bespelen heb ik er nooit last van gehad. En geloof me, ik spaar mezelf niet.
Het grootste nadeel van de asbak is echter je beperkingen mbt je rechter hand technieken. En dan met name het dempen van de snaren (palm muting). Dát is DE reden waarom je die asbakjes nooit in het wild tegenkomt. :)
shiiiiit!
mijn volgende gitaar word zowiezo een telecaster!
Ik snap em ook niet helemaal. Heb het bakje niet in bezit, zou het verschil wel es willen merken (voelen/horen), qua looks vind ik het in ieder geval niet geweldig. Bovendien zou het me volgens mij ook in de weg zitten omdat ik redelijk veel bij de brug speel.