Maar pff, nu heb ik weer last van gas.
Ik was net tevreden met mijn sound. Maar een extra kanaal op mijn vox zou erg fijn zijn.
Printable View
Maar pff, nu heb ik weer last van gas.
Ik was net tevreden met mijn sound. Maar een extra kanaal op mijn vox zou erg fijn zijn.
Klinkt goed hoor. Pete heeft overigens wel altijd een erg goede sound, hij heeft magische vingertjes.
Ga naar huis met je Boss, Michael!
(Maar stiekem was dat pedaal inderdaad best ok..)
Hehe, ja, het is echt wel een okay pedaal hoor. Als hij een boetiek behuizing had gezeten, was het nu de nieuwe hype op TGP geweest.
Daar sta je dan, heb je net een JCM 800 in huis, komt hij weer aan. :confused: ;)
Die Tele van Thorn klinkt echt goed! :rockon:
Edit: Michael, heb je 'm ook op jouw 2204 getest? clean ingesteld, en dan dat pedaal ervoor?
Hey Henri, nog niet getest, want mijn 800 staat nog niet hier. Ik zal hem binnenkort eens testen!
Geen geluid hier op deze PC, helaas. Kun je heel in het kort uitleggen wat het pedaal precies doet?
Hey Hans!
In het kort: het is een beetje een Marshall stack in een pedaaltje, maar dan van hele subtiele Plexi drive naar JCM800, naar moderne gemodificeerde sounds. Klinkt erg overtuigend vind ik en werkt met elke amp heel goed!
Ook op Fenders?
Kun je dat ding volgende week meenemen? Ik ben niet vies van Boss en een extra geluidje is altijd mooi. :ok:
Ja, op Fender werkt hij uitstekend! Zal hem zeker meenemen volgende week.