Een beginnersset is ook niet direct om met de band mee te spelen, natuurlijk. Voor thuis maakt een 20 watt versterker nog genoeg herrie om ruzie met de buren te krijgen.
Printable View
Ik heb vaak genoeg optredens van een band gezien waarbij de gitarist zijn Fender strat bij elk nummer stond te stemmen. Ik denk dus niet dat dit iets met het merk van de gitaar te maken heeft. Ik neem ook aan dat ze met de test die CGiant wel aan een vette Marshall hangen.;)
Sommigen kunnen dit topic vast nog wel herinneren, Fisherman senior mieterde een C-Giant Aldi starterspack voor 75 euro in de boodschappenkar....
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...ferrerid=22461
Nou ik kan je inmiddels vertellen -wat ik van tevoren natuurlijk al wist- dat
de C-Giant Straaatokastert nog onaangeroerd in de hoes ligt. :seriousf::seriousf:
Verders, voor 75 euro kun je ook geen buil vallen, nogmaals, hang dat ding aan een vette amp en zet er een distortion+delay voor en er komt nog geluid uit ook ! :crazyhappy:
Als ze dit kreng bij Volt gewoon aan een stoere versterkert hangen zal die c.giant waarschijnlijk nog wel een beetje klinken. ik had eens met een squier bullet stratje over een goede buizenbak gespeeld en dat klonk toch echt lang niet slecht. ik hoop dat ze bij Volt de bijgeleverde versterker nog wel even uittesten.
zoow staat aan! ben benieuwd.
dat was de moeite XD
Ik had er wel iets meer van verwacht dan dit moet ik zeggen. Je hoort dat cheap dingetje veel body mist.
Stelde geen zak voor die test....:(