-
Vorig jaar een GT8 gekocht die ik ook via de 4 kabel methode gebruik op mijn 5150. Ben er erg tevreden mee, maar je moet wel even gaan zitten voor het instellen. Gebruik em af en toe ook nog wel eens om thuis even snel iets op te nemen, maar over het algemeen gebruik ik daarvoor mijn Digitech RP150, omdat die makkelijker in te stellen is. De GT8 heeft veel geluiden en poetst mijn 5150 geluid op (voor zover nodig), daarnaast heeft de amp geen echt clean kanaal, maar door een clean patch met voldoende eq in te regelen, krijg ik er toch een heel behoorlijk clean geluid uit. Ook een groot voordeel vind ik dat het volume/wah pedaal ook een functie kan krijgen, bijvoorbeeld een effect aan en uit zetten, of het volume tijdens het stemmen op stil te zetten.
Kortom: ik vind het een erg goed pedaal voor het geld!
Volgens mij kun je met de delay 10 sec geluid 'opnemen' en dan met een druk op een van de voetschakelaars weer afspelen.
-
Als 'k die pedaal heb gekocht, zal ik meteen eens proberen of het lukt met die delay... :cooler:
-
Ik heb de gt8 ook en kwam dit filmpje (4.28 ) tegen en ik vind deze patch geweldig omdat je over je delay guiden heen kan spelen zonder dat er nog meer delay geluid bij komt. In het filmpje wordt uitgelegd hoe je alles instelt maar de demo is vanaf 4.28.
Ik ga mijn gt-8 wel weer verkopen omdat ik over ga op rack-gear.
Groetjes,
vincent