dat zijn die soundtank series toch.. wat een baggerconstructie was dat zeg.. maar wel vette sounds :)
Printable View
Wat is er precies bagger aan de constructie van een soundtank? Het enige dat ik kan bedenken is het losse batterijklepje. Vaak wordt de plastic behuizing (is niet altijd het geval, de vroege zijn van metaal) als argument aangedragen maar ik heb nog nooit een stukgetrapte soundtank gezien.
Jij hebt er meer gezien dan ik dh, dat zal vast wel. Maar ik ben alleen maar stukgetrapte soundtanks tegengekomen. Met name de footswitch hapert en is daarmee niet roadworthy. Meerdere keren intrappen voor die het doet, een x teveel en hij is meteen weer uit.. vreselijk irritant..
Voor dezelfde doeleinden als de TS (haha) aangeeft, gebruik ik de Jekyll kant van mijn Visual Sound Jekyll & Hyde. Deze heeft een Bass Boost functie, welke fijn samenwerkt met mijn (gain op 75%) overstuurde AC30. Ik heb hier ook de Tonelok TS-7 liggen, maar die trakteert mij op een overdreven bak ruis. Vreemd maar waar.
Ah Kut ja! Die was ik vergeten! Dat klopt. Da's niet zozeer de constructie maar de niet zo denderende keuze van de schakelaar zelf. Jacks kan ik idd ook onderschrijven maar da's niet per sé soundtank eigen. Daar hebben alle pedalen met op de PCB gemonteerde jacks zonder mechanische ontlasting vroeg of laat last van.