Heb je dat lillijke gedrocht nou tóch gekocht?!?! :seriousf:
Ze ziet er in ieder geval onberispelijk uit. En nou flink scheuren op dat kreng!!!
Heel veel plezier ermee. :)
Printable View
Heb je dat lillijke gedrocht nou tóch gekocht?!?! :seriousf:
Ze ziet er in ieder geval onberispelijk uit. En nou flink scheuren op dat kreng!!!
Heel veel plezier ermee. :)
nieuwprijs is rond de 500 - 600 euro geloof ik. Een gibson sg heb je special faded rond deze prijsklasse ook. Of een standard tweedehands perhaps, maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o
Ziet er goed uittt!
@ berkayb
niet iedereen houd van gibson, ik zou zelf ook eerder zo'n LTD/ESP kopen, gewoon omdat ik ze lekkerder vind spelen.
hmmmm. IS dat de enige reden? Omdat je niet van gibsons houd ga je voor ltd's? Of zit er wat anders achter :o ?
Mooi ding, gefeliciteerd......:ok:
nee maar ik bedoelde je als in het algemeen 'je'. Niet persoonlijk jij :)
Nieuwprijs is 899 euro maar ik heb de gitaar uit Engeland voor 750.
Ik heb een SG standard geprobeerd maar dat is echt een andere gitaar man.
Deze gitaar is een stuk zwaarder,meer sustain en qua geluid een stuk minder schel. Deze gitaar lijkt,zeker met deze elementen (SD Custom 5 en SD '59) meer op een les paul.
Ik heb meerdere Gibsons gehad;een les paul standard en een explorer. Die les paul was een fijne gitaar maar toch niet helemaal mijn ding (kwam erg moeilijk bij de hoge fretten)en die explorer heeft me zwaar teleurgesteld (vooral de kwaliteitscontrole van Gibson...). De afwerking was bar slecht;finish erg onregelmatig en het fretwerk was om te huilen (staken gewoon uit het fretboard). Kortom een flinke teleurstelling.
Ik geef graag andere merken een kans en staar me niet volledig blind op de grote merken. Ik zag deze gitaar op ebay,de looks en de prijs stonden me aan en aangezien ik een flinke testrit op een LTD deluxe Eclipse heb gemaakt die erg goed beviel én de specs practisch hetzelfde waren besloot ik te bestellen.
Deze gitaar is geweldig goed afgewerkt,speelt als een trein en klinkt als een natte droom. Ik heb wat SG standards gecheckt en die klonken en speelden geweldig maar dit is toch meer mijn ding...dan maar geen Gibson logo en nogmaals,op de looks na kun je deze gitaar gewoon niet met een SG vergelijken maar meer met een les paul met double cutaway en body contouren
mooie gitaar :)